Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strenge-tråden


Roffa

Anbefalte innlegg

Rette tykkelsen er alfa og omega for enhver gitarist. Jeg bruker 0.09 på en av mine elgitarer og den har aldri vært så bra før, men tidligere hadde jeg tykke strenger og den var ubrukelig. Gikk ikke ann å bende eller noe..

Hører som regel med dama på gitarsjappa etter nye strengemerker å prøve. Før brukte jeg alltid DR, men har prøvd litt forskjellige saker senere, Men nå hadde hun helt svarte DR strenger til meg. Gikk for 0.09. Beste jeg har prøvd gjennom mine 9 års gitarspilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rette tykkelsen er alfa og omega for enhver gitarist. Jeg bruker 0.09 på en av mine elgitarer og den har aldri vært så bra før, men tidligere hadde jeg tykke strenger og den var ubrukelig. Gikk ikke ann å bende eller noe..

Hører som regel med dama på gitarsjappa etter nye strengemerker å prøve. Før brukte jeg alltid DR, men har prøvd litt forskjellige saker senere, Men nå hadde hun helt svarte DR strenger til meg. Gikk for 0.09. Beste jeg har prøvd gjennom mine 9 års gitarspilling.

Dette er en bass tråd! <_< Haha, neida...Men ja, riktig tykkelse er veldig viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

La strengene sette seg litt først, de er helt ferske, de roer seg etter en liten stund ;) Siden du hadde noen gamle døde strenger før (Var ikke det det du sa?) Så blir det selvfølgelig en GIGANTISK forskjell. Men sånn som du sier det her, så høres det faktisk ut som om Flatwound er din type strenger, da egentlig alle roundwound strenger er rimelig metallisk med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.