Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Martin-sama


Martin.H

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Da legger jeg ut bilder utstyret mitt, det er ikke så fryktelig mye, men er nokså fornøyd med det jeg har nå :)

Ibanez RG620QM

Jack & Danny strat

Peavey Valveking 112

Boss BCB60 (Nytt idag! )

Boss DS1

Boss DD20 (Ny idag!)

Electroharmonix Metal Muff

Dunlop GCB95 Wah

Her er utstyret samlet

IMG_1306.jpg

Boss BCB60, med El.Harmonix Metal Muff, Dunlop GCB95, Boss DS1 og Boss DD20

IMG_1293.jpg

Ibanez RG620QM, knallgitar med Original Edge, V7 & V8 pickups, mahogani kropp, lønnetopp, miniswitch. Også syntes jeg utseende er veldig pent...

IMG_1295.jpg

IMG_1298.jpg

IMG_1301.jpg

Jack & Danny stratkopi, en nokså kjip gitar jeg låner/har fått av en kompis, men den fungerer fint! Har lyst til å prøve meg ut å bytte ut litt elektronikk på denne, veldig grei forsøksgitar. Sjekket ut hjemmesiden til J&D og under produktinformasjon står det bare at treverket er "Chinese wood" :lol:

IMG_1297.jpg

IMG_1302.jpg

IMG_1304.jpg

Peavey Valveking 112

IMG_1305.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Ibanez, kul delay ;)

Takk! Ja, mye morsomt på den delaypedalen!

Hvorfor har du Metal Muffen etter delay?

Hehe, du la merke til det ja! Satt opp pedalbrettet idag og det er mitt første, så var usikker på rekkefølgen. Har fått med meg at delay burde være til slutt, så skal fikse på det imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg reagerte mest på hvordan strengene er satt på ibanezen... de to ytterste strengene skal ikke mellom de to skruene, de skal utenfor, slik at de går rett oppover. ikke at det har noe spesielt å si, men jeg ser for meg at de kan finne på å ryke litt enklere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
jeg reagerte mest på hvordan strengene er satt på ibanezen... de to ytterste strengene skal ikke mellom de to skruene, de skal utenfor, slik at de går rett oppover. ikke at det har noe spesielt å si, men jeg ser for meg at de kan finne på å ryke litt enklere? :P

Skjønte ikke det heelt :P Men har ikke noe problem med strengene altså, har faktisk aldri røket på denne gitaren! Men er jeg som har satt de på, uten hjelp, så kan godt hende det er noe galt, hehe.

Kult oppsett du har!

Takk skal du ha :)

er du fornøyd med delay pedalen din?

Ja, veldig fornøyd med den. Har det jeg trenger, pluss ganske så mye ekstra. Fikk den forholdsvis rimelig brukt, skader jo ikke det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.