Gå til innhold
ChrSB

Help me to find a pedalboard!

Anbefalte innlegg

Det kommer ann på hvor store pedalene er, men om de er på størrelse med f. eks Boss så får du nok 7-8 pedaler på det brettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T-rex tonetrunk anbefaler jeg isteden.

Har dårlige erfaringer med TKL's gitarkasser. De jeg har vært borti er mildt sagt av varierende kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 til T-Rex Tonetrunk. Veldig fornøyd med min. Fin og behagelig bag også, hvis du ikke vil ha flight da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker sikkert helt greit, men med tanke på kvaliteten på de laminatkassene fra TKL som jeg har hatt, ville jeg uten tvil gått for en tonetrunk 55 eller 68.

Endret av Dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Casen er at jeg ikke gidder å bruke mye penger på et pedalbrett hvis en til 500kr klarer jobben sin helt greit. Det er bare et brett som skal ha pedaler på seg, ikke akkurat høyest prioritert :P:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tonetrunk koster vel 800,- med bag på musikkbørsen. Ikke så mye dyrere, med andre ord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for en ToneTrunk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du vil ha eit billig alternativ kan du lage ditt eiget. Finn ein gammal koffert på loftet og ei treplate som passar og kjøp deg litt borrelås. Det funkar feitt. Dersom du skal kjøpe, og ikkje lage ditt eiget, pedalbrett er det like greit å investere i Pedaltrain, Tonetrunk e.l. med ein gong framfor billigalternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.