Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Guitar Idol"


Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke i wankingskills, men er 100% sikker på at jeg lager bedre musikk en karen.

Tror faktisk ikke han lager musikk, alle videoene ser ut til å være akkurat det samme.

Det hørtes utrolig kjipt ut. Tenk å være kunster uten å skape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste eg har hørt fra Guitar Idol er den samme kjedelige hyperspeed shreddinga eg har hørt på youtube en million ganger før. Boring!

Matt Rach er ganske god though.

Matt Rach gjør vel ingenting som jeg ikke kunne gjort like bra. På den balladen, altså. Syntes han hadde ganske intetsigende notevalg.

kanskje du kunne ha COVRET Matt Rach men han hadde en ganske spesiell måte å "utrykke" seg. ettersom jeg ser ditt navn er en kombinasjon av yngwie og ritchie så tenker jeg du er en fan av legatospill. Og ettersom Matt hadde en spesiell stakkato måte å utrykke seg på den videoen som er henvist til her. sier ikke at du ikke ville spilt det like bra, men at du ville kommet på noe i nærheten er jeg desverre litt i tvil på.

ingen oppfordring til krangling. liker bare ikke oss gitaristers typiske måte å fremheve seg selv på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kunne ha COVRET Matt Rach men han hadde en ganske spesiell måte å "utrykke" seg. ettersom jeg ser ditt navn er en kombinasjon av yngwie og ritchie så tenker jeg du er en fan av legatospill. Og ettersom Matt hadde en spesiell stakkato måte å utrykke seg på den videoen som er henvist til her. sier ikke at du ikke ville spilt det like bra, men at du ville kommet på noe i nærheten er jeg desverre litt i tvil på.

I nærheten, uten tvil. Bedre? Godt mulig. Covre Rach? Nei takk, det finnes da bedre gitarister man kan ta inspirasjon fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kunne ha COVRET Matt Rach men han hadde en ganske spesiell måte å "utrykke" seg. ettersom jeg ser ditt navn er en kombinasjon av yngwie og ritchie så tenker jeg du er en fan av legatospill. Og ettersom Matt hadde en spesiell stakkato måte å utrykke seg på den videoen som er henvist til her. sier ikke at du ikke ville spilt det like bra, men at du ville kommet på noe i nærheten er jeg desverre litt i tvil på.

I nærheten, uten tvil. Bedre? Godt mulig. Covre Rach? Nei takk, det finnes da bedre gitarister man kan ta inspirasjon fra.

naturligvis fins det andre gitarister å hente inspirasjon fra (takk gud for det). okei jeg gidd ikke å vise til poenget mitt. regner med du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vant i alle fall Snutter sin konkurranse foran ganske mange andre. Og der var det vel ingen coverlåt han vant med heller. Så, hvor oppskrytt han er får du bestemme selv. :)

Setter strek.

__________________

.oO(synes fortsatt han med banjoen burde vinne... det er skills)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.