Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Guitar Idol"


Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne er jo genial:

"(Founder of the celtic/neoclassical shredding) it had only 3 years of age, when I found a guitar acoustics in the house of my relatives, it was where everything started, my first contact in rope instrument, I obtained to take the guitar acoustics pra house, plus my family did not want that I was musician, then will disappear with the guitar, to the 12 years I obtained to buy for my proper effort an old violão, was where the obsessive studies had started, to the 13 I bought my first guitar, was not good more for being the first one always meets the a thousand wonders I always touched in high speed, for influences proper and technique developed for me exactly ties to arrive where I arrived the 60 nps, 60 notes for second."

Noen her som kan slå denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke mange som har fått tak i rock n roll grooven som han tror jeg.. men kom gjerne med eksempler !

Må man ha rock n roll groove for å være god på gitar også nå?

Hvis det er det eneste man har så hjelper det deg ikke mye heller.

Kan nevne Leo som en -mye- bedre gitarist enn rockaholic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke mange som har fått tak i rock n roll grooven som han tror jeg.. men kom gjerne med eksempler !

Må man ha rock n roll groove for å være god på gitar også nå?

Hvis det er det eneste man har så hjelper det deg ikke mye heller.

Kan nevne Leo som en -mye- bedre gitarist enn rockaholic.

Nå har vi vel erfart at det er vanskelig (umulig) å fastslå hvem som er "best". Jeg er rimelig sikker på at begge kan spille noe som den andre ikke får til like bra. Kan gjerne bytte ut begge med alle i forrige setning. Og topicen her har vel lite med den praten å gjøre også. Start gjerne en Rockaholic vs Leo tråd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de fleste bidragene ikke høres slik ut, så har man vel lite å klage over...

http://gtridol.com/anthony-michaels

Makan... Vet ikke om det er mangelen på feeling eller den heftige rippinga av Steve Vai som er verst...

Dette er verst:

Anthony Michaels is similar to what Frank Zappa referred to as a stunt guitarist—-a guitarist that possesses technique so incredible that onlookers are stunned with disbelief and can only react with confused laughter.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke mange som har fått tak i rock n roll grooven som han tror jeg.. men kom gjerne med eksempler !

Må man ha rock n roll groove for å være god på gitar også nå?

Hvis det er det eneste man har så hjelper det deg ikke mye heller.

Kan nevne Leo som en -mye- bedre gitarist enn rockaholic.

Nå har vi vel erfart at det er vanskelig (umulig) å fastslå hvem som er "best". Jeg er rimelig sikker på at begge kan spille noe som den andre ikke får til like bra. Kan gjerne bytte ut begge med alle i forrige setning. Og topicen her har vel lite med den praten å gjøre også. Start gjerne en Rockaholic vs Leo tråd. ;)

Ikke det at jeg er interessert i å diskutere leo vs rockaholic. Jeg er bare så lei av at han blir skrytt opp i skyene.

Nå nevnte jeg leo som et eksempel fordi jeg har et intrykk av at han virkelig vet hva han driver med når det kommer til teori etc.

Poenget mitt, er vell egentlig det at rockaholic er oppskrytt, og det å tro at han ville klart seg på et globalt plan med coverlåtene sine er å dra den litt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste eg har hørt fra Guitar Idol er den samme kjedelige hyperspeed shreddinga eg har hørt på youtube en million ganger før. Boring!

Matt Rach er ganske god though.

Matt Rach gjør vel ingenting som jeg ikke kunne gjort like bra. På den balladen, altså. Syntes han hadde ganske intetsigende notevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.