Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar problem..


WannabeShredder

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en 16 år gammel gutt som har spilt Gitar i 5 år nå. Har spilt 3 år på kassegitar og 2 år på El-Gitar.

Denne El-Gitaren har vert en Morgan Strat, altså kvaliteten har ikke vert til stede i det heletatt.

Så nå har jeg lyst å kjøpe ny Gitar som er lettspilt og har høy kvalitet. Prisklassen ligger fra 10.000 - 13.000.

Vil gjerne kjøpe den rette Gitaren når det er snakk om så mye penger. Har tenkt på Ibanez JEM 555, men den hadde fått så dårlige kritikker, så ble litt i tvil.

Viss du har noen Ideer til hvilken gitar jeg skal kjøpe hadde det vert Knall!

Mvh: Moi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger en Jackson og en gt-8 om du er interressert..

Hadde lagt ut link, men den forsvant i hacker-pisset..

Bortsett fra at vibratoen er lisensiert floy-rose (velfungerende, men ikke "the real deal"), er dette en god gitar etter min mening.

Jeg selger den for å få penger til en Fender eller en G&L, som jeg føler passer bedre til det jeg spiller.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Send PM om interresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også holdt meg unna 555. Tror de er vanskelige å selge. Skal du prøve deg i shredderverden, kjøp deg en brukt RG550 fra 87-92. Får fint en slik for 3-5.000,-, enda billigere kan du få dem fra USA. Dette er en gitar som har veldig god kvalitet, og som holder seg i verdi om du tar vare på den.

I tillegg vil du sitte igjen med penger som du kan kjøpe deg en brukt Strat for, om du skulle ønske det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.