Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny topp eller rack.


metalhead

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Petrucci bruker den vel som en øvingsamp ved siden av monster-racket sitt. Hvordan er vrengen på Lonestar? Litt for svak til Metal kanskje?

Sånn som jeg har fått med meg, ser det få metalheads som bruker Lonestar.

Den har en utrolig deilig clean og bluesy lyd da.

Her en video med BB preamp:

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Deilig :D

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjører dem i stereo da. Kanskje det er grunnen til at han har to like amps.

Men han kunne jo brukt 4x12 kabinetter istedenfor 2x 2x12

Jeg vet at han kjører dem i stereo. Det jeg sa var at det var morsomt at han hadde to like amper ganger 2.

Gitarister slaver ofte ampene sine, men det er sjelden jeg ser et slikt oppsett med 8 kabinetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kunne jo brukt 4x12 kabinetter istedenfor 2x 2x12

Han nevner i videoen at han foretrekker lyden i 2x12 kabene istede for 4x12. Men ser jo jævlig rått ut med 8 stk 2x12. Kunne kanskje ryddet opp i riget sitt da.

Endret av valen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Prøvde JSX'n på nytt i dag. Den låt bra, men jeg innså vel at 120 watt blir litt i meste laget for meg.

Noen andre forslag i sjiktet 50-60 watt? Er også interessert i tips om preamper og sluttrinn.

NB! Mesa/Boogie F-50 er notert.

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opeth har brukt Laney forsterkere en god stund. Bla GH100L og VH100R. g jeg syns de har en veldig bra lyd som ikke låter for moderne. Men tror de gutta har gått over til Marshall =s

Ihvertfall.. Har aldri prøvd en Laney da. Men det virker som gode amper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.