Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den litle Necrophagist-tråden


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Ja, kva tykkjer folk om dette fantastiske bandet? Fermented Offal Discharge (sjekk ut soloen sjølv om du ikkje høyrer på sjangeren), Foul Body Autopsy, Seven, Extreme Unction og Advanced Corpse Tumor står alle høgt på lista mi over favorittsangar. Det at Muhammed Suicmez kan spela slike tekniske riff og skrika samtidig er ganske så fascinerande, må eg seia.

Og for de som måtte lura, så er det Muhammed som lagar all musikken i bandet. På den fyrste full-lengde-plata (Onset of Putrefaction) gjer han alt sjølv, utanom trommene som er programmerte.

Absolutt eit av favorittbanda mine. Kva tykkjer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intestinal Incubation i tillegg e heilt enorme. digga heila den fyrste plata. råe soloa og. sjøl om han ha en tendens e å gjenta seg på teknikkane då. men da gjer jammen mangen andre og (wylde , malmsteen? haha) syns og han chuck i death (rip) ha samme feite måten å spela soloa på:) håpa eg får sjå detta bandet live eingong . necrophagist altso:) mangen som digga teknisk death på detta forumet?

og nett ein anna ting, treng ein vera musikar for å lika sånn musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intestinal Incubation i tillegg e heilt enorme. digga heila den fyrste plata. råe soloa og. sjøl om han ha en tendens e å gjenta seg på teknikkane då. men da gjer jammen mangen andre og (wylde , malmsteen? haha) syns og han chuck i death (rip) ha samme feite måten å spela soloa på:) håpa eg får sjå detta bandet live eingong . necrophagist altso:) mangen som digga teknisk death på detta forumet?

og nett ein anna ting, treng ein vera musikar for å lika sånn musikk?

Chuck er helt enorm ja. Favoritt gitaristen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Det nye albumet som eigentleg skulle vera ute seint i 2008 er utsett til 2010 no... Sinnsjukt kjipt. Men heile poenget med denne posten er at dei har spelt ein ny song live ei stund no!

Dawn and Demise

Heilt ufatteleg rått!

edit: er vel verdt å nemna at dei på dette nye albumet speler på sjustrengarar.

Endret av ToreFagerheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.