Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jacqueline, 15 år, spiller gitar


Anbefalte innlegg

Fælt å høre på, dårlig kvalitet på lyden, dårlig lid i høyttalerene mine, ikke det vakreste stykket eller den klareste lyden i gitaren heller høres det ut som. Men hun er sikkert flink og kan spille mye fint, men dette var begredelig. 15 år? WTF cares..? Det som teller er hvor lenge du har spilt, og det er mer imponerende om en 40 åring blir god etter 3 mnd enn om en 10 åring blir det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

En som har tatt poenget?

Du får det til å høres ut som det var det du prøvde å si :lol:

Som vanlig gir det Troll sier, ingen mening.

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har tatt poenget?

Du får det til å høres ut som det var det du prøvde å si :lol:

Som vanlig gir det Troll sier, ingen mening.

Har du lest alt jeg har skrevet? Hvem er det som har sagt at hun bare er 15 år, og at det er mange gutter på denne alderen som er like dårlig?

Hvem var det som sa at hun sikkert kom til å utvikle seg senere? I motsetning til dere som bare har sagt at hun er dårlig.

Du er heller ikke den rette til å si at mine innlegg ikke har noen mening. Viss du tar deg en runde rundt på forumet, så ser du at du selv ikke er noe bedre.

YB: Det er sant. Men man skal uansett ta hensyn til andre ting. Og alder og erfaring er en av dem.

Det er bare idiotisk å påpeke at alder ikke har noe å si for hvor god man er. Viss du finner en person på 9 år som kan spille som Petrucci, så skal du få 100kr av meg.

Og du skal vel heller ikke si noe, YB, da det var du som la ut videoen. Da kan du likegodt legge ut videoer av gutter på 15 år som spiller like dårlig. Det er tusenvis av sånne videoer på nettet.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust
Har du lest alt jeg har skrevet? Hvem er det som har sagt at hun bare er 15 år, og at det er mange gutter på denne alderen som er like dårlig?

Du sier dette, at hun bare er 15 år og jente og derfor er dette imponerende. Så blir dettte postet:

FFlt å høre på, dårlig kvalitet på lyden, dårlig lid i høyttalerene mine, ikke det vakreste stykket eller den klareste lyden i gitaren heller høres det ut som. Men hun er sikkert flink og kan spille mye fint, men dette var begredelig. 15 år? WTF cares..? Det som teller er hvor lenge du har spilt, og det er mer imponerende om en 40 åring blir god etter 3 mnd enn om en 10 åring blir det..

Som faktisk sier seg uenig i alt det du sier. Poenget i denne posten er jo at det spiller ingen rolle hvilken alder du har, noe du mener det absolutt gjør.

Så presterer du og si "en som har tatt poenget."

Det gir jo fantastisk lite mening!

Hvem var det som sa at hun sikkert kom til å utvikle seg senere? I motsetning til dere som bare har sagt at hun er dårlig.

Du er heller ikke den rette til å si at mine innlegg ikke har noen mening. Viss du tar deg en runde rundt på forumet, så ser du at du selv ikke er noe bedre.

Har noen sagt at hun ikke kommer til å utvikle seg? Sålenge hun fortsett å spiller er det da rimelig klart at hun fortsetter en positiv utvikling.

Thanks, Captain Obvious! Det forandrer ikke det faktum at videoen i førsteposten var bråk og støy, og lite imponerende uansett alder og kjønn.

Ungdom og Barn har lettere for å lære enn voksne, dermed er det jo faktisk mer imponerende om en godt voksen mann som har spilt i 1 år, holder et høyt nivå

enn en 16-åring som holder et høyt nivå etter ett år.

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest alt jeg har skrevet? Hvem er det som har sagt at hun bare er 15 år, og at det er mange gutter på denne alderen som er like dårlig?

Du sier dette, at hun bare er 15 år og jente og derfor er dette imponerende. Så blir dettte postet:

Har jeg sagt at det er imponerendes? Finn innlegget. Poenget mitt var at det ikke var noe vits å slenge drit og sånn, fordi mange andre har gjort den tabben som hun gjør. Men at det kommer seg med tiden. Og at alder har en del å si for erfaring, selv om det finnes unntak.

Det med gutt, jente og styrke har jeg gitt meg på. Jeg har sagt med enig. Så det er lite vits å bruke som argument nå.

Igjen.. Finn innlegget der jeg har sagt at hun har imponert meg. Jeg har nevnt at hun ikke spiller så bra, men at det er vanig - det kommer seg med tiden.

Aner ikke hvor mange ganger jeg har nevnt det nå uten at du har forstått poegnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter er minst like gode til å spille gitar som guttene... er du uenig så legg ut video der du spiller de her

jennifer batten er utrolig god til å spille, var med michael jackson, hør på Beat it soloen med ho på youtube..

Endret av GuitarFreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust
Har du lest alt jeg har skrevet? Hvem er det som har sagt at hun bare er 15 år, og at det er mange gutter på denne alderen som er like dårlig?

Du sier dette, at hun bare er 15 år og jente og derfor er dette imponerende. Så blir dettte postet:

Har jeg sagt at det er imponerendes? Finn innlegget. Poenget mitt var at det ikke var noe vits å slenge drit og sånn, fordi mange andre har gjort den tabben som hun gjør. Men at det kommer seg med tiden. Og at alder har en del å si for erfaring, selv om det finnes unntak.

Det med gutt, jente og styrke har jeg gitt meg på. Jeg har sagt med enig. Så det er lite vits å bruke som argument nå.

Igjen.. Finn innlegget der jeg har sagt at hun har imponert meg. Jeg har nevnt at hun ikke spiller så bra, men at det er vanig - det kommer seg med tiden.

Aner ikke hvor mange ganger jeg har nevnt det nå uten at du har forstått poegnet.

Bra til å være jente :)

Forresten: Hun er bare 15 år da. Det er mange gutter på 15 år som ikke kan spilel det engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på en ting:

hva skjer med slike talenter vi ser på youtube som er nede i 10 års alderen i fremtiden? Blir de soloprosjekter som mislykkes og

gjemmer seg i sofaen? Alltid lurt på dette :lol:

Om tyve år blir de lovprist av gitarfanatikere på internettforum som stolt kan proklamere at de har fulgt karrieren til gitaristen helt siden barneårene. Ingen andre bryr seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.