Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strømmate pedalbrett


Anbefalte innlegg

Ah, det kan forklare saken. Da prøver jeg det, regner med at Oslo ikke har mistet begge sine Clas-butikker siden sist jeg var innom. Takk for hjelpen!

De har ikke det. Den som ligger ved stortorvet har hvertfall de jeg snakker om inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey, den der var ikke dum. Var jo en relativt overkommelig pris, også. Tusen takk!

Hei.

Jeg har en sånn jeg ikke bruker lengre. Du kan få den for 150,-

Mangler daisy chain, da den er bruk på det nye oppsette. Send en PM om du er interessert.

edit: nei, jeg har en daisy chain også! du ska få den med.

Endret av eirikapett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey, den der var ikke dum. Var jo en relativt overkommelig pris, også. Tusen takk!

Hei.

Jeg har en sånn jeg ikke bruker lengre. Du kan få den for 150,-

Mangler daisy chain, da den er bruk på det nye oppsette. Send en PM om du er interessert.

edit: nei, jeg har en daisy chain også! du ska få den med.

Svarte, har allerede en på vei fra statene. Et døgn tidligere, og du hadde hatt en kjøper :) Vil tro at det er fler enn meg som ser nytten av en slik, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men jeg tror kanskje du vil få et problem med den fra usa?

Tror det går bra! Min har nå input 100-240 V, 50-60Hz, så den er ganske universal. Men det trengs muligens en slags pluggadapter for å klare å få den i veggen... De bruker jo noen flate rare plugger i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men jeg tror kanskje du vil få et problem med den fra usa?

Tror det går bra! Min har nå input 100-240 V, 50-60Hz, så den er ganske universal. Men det trengs muligens en slags pluggadapter for å klare å få den i veggen... De bruker jo noen flate rare plugger i USA.

Man vil trenge en annen plugg ja. Hvorfor i all verden kjøpte du en slik fra USA Joachiml?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.