Gå til innhold
Gjest Ziggy Stardust

Youtube-plugin

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Please?

Har det på de fleste andre forum jeg henger på, og er en rimelig genial plugin

som gjør det mulig å poste-youtube vidoer, og spille dem rett av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke den kontaineren da den har en idiotisk evne til å starte avspilling når jeg minst ønsker det.

Da foretrekker jeg heller selv klikke link til tuben og dermed aktivt velge når jeg vil starte avspilling.

I tillegg sliter Firefox litt med den pga resursbruk om man har mange åpne vinduer.

Lage link er jo bare å lime inn adressen på denne knappen rte-link-button.png

/...bare et annen mening om samme sak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg støtter denne saken. linker er kjipt.

klippene begynner ikke før du trykker play.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn? :D

Hvis du bruker full-editoren når du skal lage en ny post, har jeg lagt til youtube-embed. Helt til venstre for skrivefeltet er det en liste over noen ekstra funksjoner, og nederst der står det youtube. Klikk på den, og lim inn det som står etter likhetstegnet i URL'en til youtube-filmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ziggy Stardust

Takk skal du ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir det samme som masse bilder per side. Det er ikke nødvendig å sitere de hele tiden, heller ikke overbruke det.

Håper dere synes det er greit slik det funker nå. Det går an å legge til en egen knapp til det ved siden av "legge til bilde"-knappen osv, men det var plutselig mye mere komplisert å få til, så jeg tror jeg dropper det. Funker jo greit slik det er nå. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg ordnet det jeg. Har faktisk tenkt på å få det gjort før, siden vi fikk youtube-embedding på Harmony Central for et par måneder siden.

Denne tråden, pluss at jeg faktisk hadde teknisk mulighet til å gjøre det nå, fikk meg til å ta et kjapt google-søk, og det var ikke så vanskelig faktisk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.