Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Studieringen for bass


MrWalker

Anbefalte innlegg

Omsider!!! :)

Må bare beklage at det har tatt litt tid, men nå er vi ihvertfall igang!

Følgende er meldt på så vidt jeg vet:

Mytola, Thunder Fingers, Roffa, Sverre, Kaos og undertegnede (som "veileder"). Vi tar utgangspunkt i boka "Reading Contemporary Electric Bass" av Rich Appleman.

Jeg har fortsatt en ekstra bok tilgjengelig om det er interesse for det (P Bassman hadde egentlig tinga på den, men ingen har sett han på lenge!).

Alle dere som skal være med har fått (eller får) en PM med link til hvor dere kan finne første pensumliste! Jeg har scannet et par sider fra andre kilder, også, for å komme igang!

Uansett, for enkelhets skyld: Det meste av første leksjon spiller på A-strengen, tredje bånd, altså en C. :)

Dersom dere spiller omtrent som meg, vil vel det si med 2.finger (og denne gangen driter jeg i om tommelen ligger over eller bak!) :D :D

Vi får ta det som det kommer... Men spørsmålet skal forsøkes besvart her i så stor grad som mulig!

Mvh

Jon-Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Yey!

*Venter spent på PM....*

Har fri imorgen og på Torsdag, så da har jeg litt tid til å jobbe med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roffa og Sverre!!!

Dere er falt ut av listene!! Dere må kanskje re-registrere dere, men gi beskjed her når dere er online igjen, så skal jeg sende PM! :)

TF: Kult!! Første pensumliste er ikke så særlig avansert. Men det er en liten nøtt nederst på side 6, så ikke gi opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Bilde linken funker ikke, men etter det jeg ser så kan jeg det der, så det er ikke noen fare for meg, men for andre...

Uansett, Tusen takk for at du gidd å gjøre dette her, jeg er MEGET takknemlig :D

Edit:

Funker nå, sorry.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roffa og Sverre!!!

Dere er falt ut av listene!! Dere må kanskje re-registrere dere, men gi beskjed her når dere er online igjen, så skal jeg sende PM! :)

TF: Kult!! Første pensumliste er ikke så særlig avansert. Men det er en liten nøtt nederst på side 6, så ikke gi opp! :)

Ja, da er jeg på igjen også. Så send PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Skal funke nå! :)

Det er litt moro, også. Gøy å være litt nyttig!

Nå kan det hende at det blir litt vanskelig å følge opp de neste to ukene, har en far som fyller 70 og skal feires fra torsdag 1. til søndag 4.mai og drar til Egersund i konfirmasjon til førstkommende helg... men utover det skal vi vel få til å få dratt dette igang?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Takk for det! Skal funke nå! :)

Det er litt moro, også. Gøy å være litt nyttig!

Nå kan det hende at det blir litt vanskelig å følge opp de neste to ukene, har en far som fyller 70 og skal feires fra torsdag 1. til søndag 4.mai og drar til Egersund i konfirmasjon til førstkommende helg... men utover det skal vi vel få til å få dratt dette igang?? :)

Alle sammen nå:

JA VI KAN

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Skal funke nå! :)

Det er litt moro, også. Gøy å være litt nyttig!

Nå kan det hende at det blir litt vanskelig å følge opp de neste to ukene, har en far som fyller 70 og skal feires fra torsdag 1. til søndag 4.mai og drar til Egersund i konfirmasjon til førstkommende helg... men utover det skal vi vel få til å få dratt dette igang?? :)

Vi trenge jo litt tid vi også. I alle fall jeg, så to uker går kjapt. Lykke til med familieaktivitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.