Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tidsbruk og endring av poster


Torh

Anbefalte innlegg

Ser andre fora har en kjekk egenskap som GN ikke har: dersom du legger ut en post, og rett etterpå finner ut at du må endre på noe, så vil det fremdeles ikke stå at posten ble endret da og da, såfremt endringen ble foretatt innen et par-tre minutter.

Hadde vært fint om det var mulig her også, da jeg har en hang til å alltid smårette på postene mine etter at jeg har postet dem. Jada, jeg ser ofte over postene mine før jeg legger dem ut, men selv da oppdager jeg feil i etterkant.

Edit: bare som et eksempel, nå byttet jeg ut "dersom" med "såfremt" i siste setning, første avsnitt. ;)

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ofte jeg ser en skriveleif eller noe i postene mine rett etter jeg har postet dem. Så vidt jeg kan se kan man ikke gjøre det slik du beskriver der på forumet her. Jeg har hvertfall så langt ikke funnet en funksjon som muliggjør dette. Nå er det vel ikke et enormt problem heller, er det det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Den er faktisk 1 time feil i tilegg til de 36 minutene når du ser på forumsiden.. når du går inn på under forumene er den 36 min feil :P

Og hvorfor er "front" siden så treig på å oppdatere "sist diskuterte" listen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk 1 time feil i tilegg til de 36 minutene når du ser på forumsiden.. når du går inn på under forumene er den 36 min feil :P

Og hvorfor er "front" siden så treig på å oppdatere "sist diskuterte" listen?

Nei, den hopper litt frem og tilbake. Hender den er riktig, hender den er feil begge veier med ca en halvtime, hender den er feil med en time også.

Hvilken "sist diskuterte"-liste er det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.