Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe bass og bassutstyr fra utlandet?


Mytola

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor det?

Jeg er ikke sikker, men jeg tror lavere marginer får både importører og butikker til å ta visse grep. Butikkene samler vel opp ordrer for å spare frakt, mens importørene har mindre på lager enn før kanskje. Kanskje det også bare er jeg som har vært uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. På den annen side er det vanskelig å basere seg på "lokalsalg" uten å ha et visst lager, eller ihvertfall ikke alt for lang leveringstid fra grossistlager. De konkurrerer fortsatt med nettbutikkene (f.eks. thomann m.fl)

Jepp, men etter at prisene er presset ned på omtrent "internettnivå" så må det vel begynne å merkes på bunnlinja snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare svare for der jeg jobber, og ikke generelt. Det er en butikk med både nettbutikk og lokalt utsalg. Lageret bare vokser og vokser og vi skal nå flytte i nye og mye større lokaler for å få plass på lageret. Tror lagerverdien har tredobla seg på kort tid. Så ville jo kanskje tro du er uheldig.

Når det er sagt er marginene i Norge ganske små nå, pga. konkurranse med utlandet.

Er jo stadig butikker og importører som går konkurs. Siste av de "store" her i landet er jo Audio Media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.