Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Takkar!

Fekk den for 13 000,- blank på Hagstrøm.

Crème de la Crème... Den får du nok mange gode musikkstunder med, og vil tro du kan hente fram hva du vil av "lyder" også. Gratulerer og "enjoy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korea-basser er helt ok :)

Mye bra kommer fra Korea. Conklin GrooveTools, Lakland Skyline, G&L Tribute (tror jeg, da... hvis de ikke kommer fra Indonesia?).

Uansett, det er høy kvalitet på korea-instrumentene for tiden. Jeg sitter her med en hohner BBass 6 som har mye høyere kvalitet på båndarbeidet enn Matt Pulcinella-bassen min hadde! Så det så! :-)

MrW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150-wattern min sparker bedre, mener nå jeg. :P

Hvis noen kunne tenke seg en grisegod P-bass på steroider er det en '90-modell Yamaha Attitude LTD til salgs på ebay nå, med MASSE casecandy. Hadde jeg bare hatt penger som jeg kunne bruke på bass nå.... *sukk*

Aiaiai, får 10 store til Fredag.. men de har jeg allerede lagt planer for og studio må betales :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det bare er effekten som er forskjell på Markbass Little Mark II og Markbass Little Mark 250? Syns de toppene virker veldig ok. Har lest mye bra om dem. Ikke er de så store og tunge og ta med seg heller. Om de er like, lurer jeg på om kanskje 250 watt er nok. Blir jo uansett koblet opp i PAen om det er behov for mer lyd. Veldig usikker. Hadde tenkt på 1x12 eller 2x10 Markbass-kabinett til en av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok gått for LMII for å være på den sikre siden. Bedre å ha mer futt enn du har bruk for, enn å ha litt lite. Tror det bare er effekt som er forskjellen. LMII er ute av produksjon, så du bør få pruta deg ned ganske mye, eller kanskje ta en titt på LMIII som er ny.

Ang. kabinetter har jeg ikke vært direkte imponert over Markbass sine. Altså, de er jo gode, men du bør prøve litt forskjellig hvis du har mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugbass

LM250 er for svak, gå for LMIII. MB kabinettene er fine saker. Standard 102HF er kjempefin, mens 102P har forlite bånn som standalone. 12" låter også veldig fint, men spille på langt nær så høyt som 102HF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.