Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Det er jo det som er poenget med den egentlig. Men jeg likte ikke den i det hele tatt.. Jeg er mye mer fornøyd med POD X3'en min enn jeg var med MicroBassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Har spart opp en del, og har konfirmasjon om ikke

så lenge, så det skal nok gå greit.

Men går det an å kjøre (EBS) MicroBass gjennom PA?

Lurer på å kjøpe den istedenfor. Jeg trenger strengt tatt ikke så dyr amp ennå...

Microbass funker fint, ja. Men jeg ville nok hatt en amp uansett, gitt. Monitorer er stort sett elendige på å gi deg god basslyd, så en amp på scenen ville nok vært bedre.

Jeg ville nok kjøpt en X3 Live fremfor en Microbass nå. X3'en gir deg så mye mer for pengene, mens microbassen passer best som en slags ryggrad på et større pedalbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at jeg er litt skuffet. Faktisk nesten helt på gråten.

Her drar jeg avgårde muligheten over å gi dere sjansen til 30 sekunder i rampelyset, og så er det ikke en eneste en som melder seg på?

http://forum.gitarnorge.no/Skal-vi-spille-...-sa-t18642.html

Så langt er påmeldingen av en slik art at dette blir morsomt, stilig og i det hele tatt. Jeg som kan høre på alt som er sendt inn, ler og koser meg. Helt knall!

Men det er ikke en eneste bassist som har plukket opp hansken! Så langt er det bare pistrete gitarkvinking man kan høre. La oss nå få til en rekke kutt med skikkelig dype toner, av den typen som betyr noe!

Skal gitaristene få bevise at de faktisk fortjener plassen i rampelyset, på kanten av scenen?

Kom igjen, da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt tror jeg du taler til døve ører. Det er en kjent sak at bassister ikke har noe å gjøre langt fremme i lydbildet. La de få bruke de kostbare møbelbassene sine til å spille vekselbass. Jeg har i alle fall aldri hørt en bassist klare å spille noe fra egen fantasi. Ikke uten grunn at det heter GITARNorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Du vet at jeg har en bass stemt NED i G sant? :P

Jammen faen for et teit tempo og rytme da! Dette er ikke noe for en bassist å spille solo over!

Jaja, skal prøve uansett.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.