Gå til innhold
Mytola

Bassforumets altmulig-chat!

Anbefalte innlegg

Her er et bilde av siste mod. Staggered volumkontroller gjør at man enklere kan føle hvilken volumkontroll man bruker.

2014108_20141008_8907_jaguar_j_switch.jp

Neida.... det er bare et bilde av tidligere nevnte J-utkoblingsswitch i øvre stilling. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hmm.. Fikk "bass er ikke gitar" av fyren som ønsket å være "produsenten" vår.. Vi har ikke "produsent" lenger.

Ingen forteller meg hvordan jeg skal håndtere bassen min! :angry:

Endret av Thunder Fingers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilket grunnlag sa han det? Fordi du spilte "gitaraktig" eller hva? Høres dust ut uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som har peiling: Er det noe standardmål for thumb rest? Jeg har en bass der det har vært montert (mistenker det har vært en standard Fender P eller J bass type) og jeg kunne tenke meg å lage en i tre. Tenker da spesielt på dimensjonene på klossen (høyde, bredde, lengde). Skruehullene har jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høh? Tommelen er da opptatt med å holde plekteret... :D

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næh, er vel ikke noen ISO- standard på det? Det som sitter på Fenderbasser av diverse typer er vel ganske passe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ISO-standard meg både her og der. Man har jo "standarder" på alt annet, sånn som skruehull i bruer og plekterbrett, bredde på oversadler, hulldimensjoner til stemmeskruer osv. Tenkte kanskje det var en "standard" for thumb rest også. Oh well. Nå bestilte jeg meg billigvariant i plast fra eBay som "mal" (hele $1.14 inkl frakt), så får vi se hvordan det blir. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.