Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gode nyheter! G&L MJ-4 har ankommet forhandler, og ser heeelt fantastisk ut! http://www.rocketmusic.net/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=5916

Dårlige nyheter! Bassen må sendes tilbake til G&L for feilsøking. Det er et eller annet i veien med elektronikken i følge butikken. Unormalt lav output, så det er mulig preampen er gåen. G&L ville hvertfall ha den tilbake for å feilsøke den, så da snakker vi 3-4 uker forsinkelse. Bestilte denne i april, så man kan si det klør litt i fingra... Blæærk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter! G&L MJ-4 har ankommet forhandler, og ser heeelt fantastisk ut! http://www.rocketmusic.net/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=5916

Dårlige nyheter! Bassen må sendes tilbake til G&L for feilsøking. Det er et eller annet i veien med elektronikken i følge butikken. Unormalt lav output, så det er mulig preampen er gåen. G&L ville hvertfall ha den tilbake for å feilsøke den, så da snakker vi 3-4 uker forsinkelse. Bestilte denne i april, så man kan si det klør litt i fingra... Blæærk...

Den var fet. Jeg må innrømme at jeg normalt sliter litt med headstocken på G&L, men med den finishen stemmer den helt. Kul bass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å IKKE få med deg det? Var jo annonsert både her og der. Var jo helt fantastisk! Kult å sitte to meter fra Billy i to timer, og virkelig få sett hvordan han spiller, pluss å høre masse gode historier og svar på spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bør bli en ordning her: Hører man om noe bass-relatert kule greir, som f.eks en Billy Sheehan-klinik, så informerer man resten av bass-norge :P

Edit:

La meg begynne:

Richard Bona spiller på Cosmopolite, Torshov, Fredag 10.10. Desverre så jobber jeg ,så jeg får ikke gått. :/

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.