Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Det er vel bare øving som skal til, demping er jo endel av teknikken som forhåpentligvis bedrer seg etterhvert. Ellers høres dette rimelig komprimert ut, så da kan anslaga høres bedre.

Heavy slapping på fretless er vel ikke noe de fleste får bruk for i the real life, hvis man ikke sitter å lager YouTube videoer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei!

Jeg har en G&L Tribute L2500 som skal selges. Er noen interessert? Spørsmålet mitt er egentlig hvor mye tror folk at jeg kan få for den. Den selges ikke i Norge og det blir vel feil å regne amerikansk pris? Den er lite brukt, helt helt strøken uten noen riper/skader. Den er indonesisk, ikke amerikansk.

Hvis jeg hadde fått hjelp, hadde det vært helt helt kanon!

Mads Elias Tønnessen

Endret av madselias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god bass som ikke har noe stort navn i Norge. Tror jeg fikk 4500 for min på Finn for en god stund tilbake, det er jeg fornøyd med. Den var oppgradert med hipshot tunere.

Det er flere her på forumet som har hatt/ har sånne.

IDmusikk har begynt å ta de inn, og du får en kliss ny L2500 for 5700 kroner. Finn den rette kjøperen, så, kanskje fire lapper? Det tror jeg er maks. De blir jo straks litt mindre "ekslusive" når det er norsk importør.

http://www.idmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=27_101&products_id=8768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Knewt: Ifølge denne: http://www.backstagemusikk.no/butikk/strengeinstrumenter/bass/sandberg-electra-vs-4-details "Sandberg er kjent for å lage basser, men de koster jo litt. Nå kommer fattigmannsutgaven. Delene er produsert i østen, men settes sammen og kvalitetskontrolleres i tyskland. Hinreißend!". Prøvde en Electra TT4 i butikk i Bodø og ble svært imponert. Kunne ikke finne feil ved den. Jazzbasser, (selv om jeg oftes tar med meg en jazzbass når jeg skal gigge/øve) er alltid litt trasige å prøve i butikk. Aldri er halsen rett og strengene flyr en km over gripebrettet, de støyer osv. (At mange musikkbutikker som regel ikke har/tar seg tid til å holde instrumentene i stand kan jeg klage over en annen gang) Denne var helt topp. Kvalitetsmessig meget bra, lyden var helt topp, lød veldig tight og ikke veldig vintage, men ikke steril heller. Ser jo at det ligger en Elektra P på finn..

Endret av Bassulf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.