Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Hadde en båndls Status Graphite S2 en gang. Angrer på at jeg solgte den...

Hehe, finnes det en skikkelig hestekur for GAS, vil jeg gjerne vite om den. :P Har sagt til meg selv at nå får det være nok for i år, etter jeg har funnet et godt kabinett. Og noen andre småting selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Driver med desperate opplivningsforsøk*

Åh dæven, Jeg hadde glemt den snikende "alltid" GAS-Bassen min.. Status Graphite B-2.. haha, Har lyst på, nuh! :P

Sjekk statii.com: En B-2 står fortsatt til salgs...Løp og kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler meg ihjel*

Sorry, TF :D Sjekka finn.no.... ;)

Du, det finnes 2 Buzzard 2 basser for salg nå.. TO! Og de går svinebillig, snakker 1300 pund! Bass må ut for at bassen jeg har gas'et etter siden før Listeruden var påtenkt! Samt status bassen jeg hadde var en av de mest stabile og lettjusterbare bassene jeg har hatt. Tro meg, Jeg lar ikke denne bassen gå med lett hjerte, Men B2'en er en drøm jeg har hatt lenge.

Får sikkert kjøpt en, ender opp med at jeg hater den og aldri får solgt den, menmen :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Jeg skjønte jo at det måtte være en Buzzard som var årsaken til dette. ;)

Men det var bare litt morsomt, da, all den tid det bare er et par uker siden Bongoen var den mest kongeste bassen på jorden. Men jeg har forståelse, absolutt. Når man har satt seg noe i hodet og det bare dukker opp... så må man. :)

Har forresten en veldig god kamerat i Sverige som har en Warwick Buzzard (jada, sviker, jeg vet). Han fikk den i en byttehandel, og er veldig godt fornøyd med den (selv om det ikke er en Status). Han gjorde nok noe riktig, Herr Entwhistle, når han designet den greia der :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tviler ikke. Du har e-post adressen min hvis du en gang skal kvitte deg med den igjen... :P

Jeg har det, men den blir i huset...... ^_^

Med mindre jeg skulle gå å kjøpe meg en ny S2 båndløs?! Men det ser jeg ikke helt greia med, når denne dekker det lille jeg bruker båndløs bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Jeg skjønte jo at det måtte være en Buzzard som var årsaken til dette. ;)

Men det var bare litt morsomt, da, all den tid det bare er et par uker siden Bongoen var den mest kongeste bassen på jorden. Men jeg har forståelse, absolutt. Når man har satt seg noe i hodet og det bare dukker opp... så må man. :)

JR har en Bongo og det er en kjempebra bass ! ! Lettspilt og lyder kule. Men personlig så foretrekker jeg Status framfor Bongo (ikke overraskende, kanskje :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.