Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Ehem, Tror egentlig du bare kan gi faen i de 2 bryterne, det skal egentlig være serie/paralell, men de bare senker volumet noe jævlig :lol:

Er det ikke en aktiv/passiv bryter den ene av de ? Eller har jeg misforstått ? Merket god forskjell da jeg flippet den ene av de, men ingen verdens ting da jeg flippet den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv/passiv er på volumkontrollen om du drar den ut ;) De er ganske like i volum, så det eneste du merker er at eqen fjernes.. Det er godt mulig at du bare har på ene pickupen om du ikke merker forskjell? det er en per pickup nemmlig.

Det er godt mulig... Jeg favoriserer helt klart hals-pickupen, så det kan hende at jeg har hatt kontrollen helt på ene siden i det jeg har fiklet med dem...

Men kjekt å vite, da tror jeg muligens jeg ligger unna de bryterne i fremtiden :P

Hentet Bongoen enda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg! Kjempedigg bass. Har ikke fått testet lyden da jeg ikke har noen amp her i Bergen, men spiller jo aldeles bra, Gleder meg til å få satt den opp med min egen setup og strenger. Du skulle ikke ha veldig lyst å sende meg plekterbrettet og? :P

Jau, det var som jeg sa :) Kjenner det biter litt i meg at jeg kvittet meg med den. Oh well... Den har jo et litt sært utseende :P Gled deg til lyden, det er det beste med hele saken !

Oh faen. Plekterbrettet, ja ! Skal få sendt det med brevpost når jeg har tid. Apropos: Du har vel ikke selve straplocksa også ? Fikk med meg at den hadde straplocks, men fant ingen i bagen (med mindre det bare er meg som er tilbakestående).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Halloooo :)

E.T. phone home! ;)

Bare litt travelt her! Og så glemmer jeg av og til gode gamle gitarnorge.no for en stund. Beklager det! :)

Hva skjer her, da? Noen spennende kjøp og salg? Jeg har vel ikke vært her på noen måneder, så regner med at verdens beste bass har blitt kjøpt og solgt noen ganger i mellomtiden???? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.