Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Er det noen som har Rickenbacker bass her på forumet? Mange Fender brukere her, men ikke så mange Rickenbackere? Kunne godt tenkt meg en slik, men ikke til den prisen. Kanskje en RickenFaker eller en annen kopibass. Men det er ikke så mange RIC-kopibasser å få tak. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Phoncible har en Midnight Blue Rickenbacker.. Jeg har litt imot armconturen på den type topper, så jeg foretrekker den runde som fenderene har, men jeg har aldri split en rick i lengre tid.

Det er en av "klassikerene" så jeg skal ha en etterhvert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode backup-rutiner blir satt igang nå, som Jon Arve skrev i tråden om hackingen, under artikler og nytt fra gitarnorge.
Og jeg som akkurat hadde avansert fra nybegynner til gitar-rocker, og så er det tilbake til start. Litt som Monopol ;)

Det fikser jeg, vet du. Hvor mange poster hadde du ca?

Eyh! eg hadde 250 +/- :huh: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Jøsseball! er det så lenge siden James Brown dødde?! (Ja, jeg ser gjennom de gamle trådene dine henrik :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som akkurat hadde avansert fra nybegynner til gitar-rocker, og så er det tilbake til start. Litt som Monopol ;)

Ja, du har rett der... Men er vel bare å poste i vei det :D

Selv om det er litt surt å miste alt da :(

Gode backup-rutiner blir satt igang nå, som Jon Arve skrev i tråden om hackingen, under artikler og nytt fra gitarnorge.
Og jeg som akkurat hadde avansert fra nybegynner til gitar-rocker, og så er det tilbake til start. Litt som Monopol ;)

Det fikser jeg, vet du. Hvor mange poster hadde du ca?

Eyh! eg hadde 250 +/- :huh: ...

Hehey :D

Kan du fikse mine poster også? :rolleyes:

Hadde like mange som Erlend -_-

@TF: Hvilke strenger har du på statol'prayen? De gull/kobberfargede? :)

Endret av Vuelo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
@TF: Hvilke strenger har du på statol'prayen? De gull/kobberfargede? :)

Optima Gold. Bruker de på alle utenom P bassen.

Jon:

Er vansklig det der.. Jeg har Listeruden for "i øyenfallende" design sin del :P Ellers så er jeg ganske glad i klassisk Fender egentlig. Du har jo 2 nydlige basser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TF: Hvilke strenger har du på statol'prayen? De gull/kobberfargede? :)

Optima Gold. Bruker de på alle utenom P bassen.

Jon:

Er vansklig det der.. Jeg har Listeruden for "i øyenfallende" design sin del :P Ellers så er jeg ganske glad i klassisk Fender egentlig. Du har jo 2 nydlige basser.

Takk takk ^^

Ja, hehe, jeg vuderer Listerud og, jeg har sans for de. Fenderne mine er utrolige bra instrumenter, men ikke helt min kopp te altså :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er vel det at jeg foretrekker 6-strengs basser, muligheten for å ha en B og en C streng på et og samme instrument. Samt at halsen er stor og bred. Synes at det appelerer mer til meg altså, ikke fordi at jeg ønsker å være progressiv eller teknisk, men at det er et veldig allsidig instrument og at det er veldig gøy å spille på en 6-strengs bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

LeCompte er absolutt tøffe design, jeg snakket med Bud om å gjøre hannes versjon av Buzzarden før jeg gikk for Listeruden (Det var han som rådet meg til å ta det lokalt, mente det ble enklest sånn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.