Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Hva skjer her, da? Noen spennende kjøp og salg? Jeg har vel ikke vært her på noen måneder, så regner med at verdens beste bass har blitt kjøpt og solgt noen ganger i mellomtiden???? ;)

Bra! Du har vært savnet :)

Tja, for min del spiller jeg på en lettere modifisert Fender Urge II og en Musicman Bongo 5HH nå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du ikke liker ann kan vi godt bytte igjen, haha.. Satan, har alltid hatt lyst på en av de der.

Haha ! Jau, en Modulus Q5 var den første bassen jeg virkelig forelsket meg i da jeg startet med dette her, husker godt da jeg satt nede på 345 og plunket avgårde påden. Satan, for et instrument! Fant en i god stand, brukt, til en god pris (med tanke på at de koster rundt 40 000kr ny i Norge, var det en meget god pris, hvertfall!), så jeg slo til. Jeg er litt småpsyched nå, ja :D

Kanskje det eneste som er litt surt er at den har EMG pickuper og preamp, jeg ville ha foretrukket Aguilar og Bartolini-kombinasjonen, men det blir noen tusenlapper, så er det problemet løst dersom jeg ikke er fornøyd med det som sitter i den akkurat nå.

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer på om jeg synes de er litt dyre i Norge, for den prisen der kan du nesten få en bånnguffe Status Graphite fra england.

Har desverre aldri spilt en Modulus :(

Modulus Flea-bassene er jo ikke aaalt for ille, da... Quantumene, derimot... De koster jo rundt $4000, så bruken av tigangeren er ikke helt feil.

Moduluser er helt vannvittig gode å spille på! Og så er det jo utrolig praktisk med grafitthals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spurt på den andre tråden... men hva var grunnen til at Tributen (eller hadde du en "ekte" G&L?) ikke passet?

Jeg tror nok at jeg etterhvert må skaffe meg en P-bass... for jeg mangler det i samlingen min. ;) Men utover det så tror jeg at jeg har de fleste "baser" dekket! :)

Det minner meg forresten på at jeg glemte et par basser i den utstyrs-tråden! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte ikke akkurat det nei, hehe.

Vel, Jeg har hatt 4 G&L, 2 USA L2000, en Tribute L2000 og en Tribute SB2. og helt ærlig vet jeg ikke, men det er et eller annet som gjør at jeg blir ekstremt misfornøyd med de over tid. Men samtidig prøver jeg jo de rett som det er.. Men tror jeg skal ta lærdom nå og holde meg unna G&L i fremtiden, det er rettogslett ikke mine basser, uansett hvor bra de er.

Ikke misforstå, Jeg vil anbefale de til andre, for det er helt fantastiske basser, Jeg klarer bare ikke å bli komfortable med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.