Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål! Jeg har løst til å finne tak i en orginal Thunderbird non-reverse, men finner ingen og lurer på om noen av dere her på forumet som kan hjelpe meg? Hadde en Thunderbird IV men ville ha noe som er mer lettspilt og passer til mer allsidig musikk og har falt litt for non-reverse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til en femstrengsbass? må være 19mm (el. 20) spacing og 34 tommer skalalengde, og helst ikke jazz bass pickuper. Så billig som mulig, maks 10.000. Gjerne brukt, gjerne fra utlandet. Takk!

Jeg har en 5-streng Warwick rockbass fortress, den er aktiv, har en svart blank finnish.. Kjøpte den i høst 2009, har ikke hat bruk for den egentli...

post-7798-126813134748_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål! Jeg har løst til å finne tak i en orginal Thunderbird non-reverse, men finner ingen og lurer på om noen av dere her på forumet som kan hjelpe meg? Hadde en Thunderbird IV men ville ha noe som er mer lettspilt og passer til mer allsidig musikk og har falt litt for non-reverse

IMO så er jo reversen kjempestygg, men.. Ebay kan sikkert hjelpe deg, selvom jeg tror de er ekstremt sjeldne.. Og mer lettspilt en en Thunderbird? Halsen er jo en tannpirker!

Om du vil ha noe bra, spesielt, lettspilt som kan blende inn i alle sjangere :P

(Nei, er ikke Metal i den i det heletatt, den er basert på John Entwistle sine basser)

Noen som har tips til en femstrengsbass? må være 19mm (el. 20) spacing og 34 tommer skalalengde, og helst ikke jazz bass pickuper. Så billig som mulig, maks 10.000. Gjerne brukt, gjerne fra utlandet. Takk!

Stingray + Ebay! Det finnes bare en 5 strenger jeg trivest på og det er Stingrayene (og muligens G&L 5ere, da de har samme halsen..)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på høyrehåndsteknikk, særlig slap. Tingen er at jeg foretrekker firestrengere men blir noen ganger spurt om jeg har femstrenger, og det passer godt til noe av musikken jeg spiller, men jeg vil helst ha en femstrenger som føles litt som en firestrenger, altså 19mm/34 tommer for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 5-streng Warwick rockbass fortress, den er aktiv, har en svart blank finnish.. Kjøpte den i høst 2009, har ikke hat bruk for den egentli...

Hvis jeg ikke tar helt feil er den 16-17 mm på stolen, det er altfor tight for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMO så er jo reversen kjempestygg, men.. Ebay kan sikkert hjelpe deg, selvom jeg tror de er ekstremt sjeldne.. Og mer lettspilt en en Thunderbird? Halsen er jo en tannpirker!

Om du vil ha noe bra, spesielt, lettspilt som kan blende inn i alle sjangere :P

(Nei, er ikke Metal i den i det heletatt, den er basert på John Entwistle sine basser)

Stingray + Ebay! Det finnes bare en 5 strenger jeg trivest på og det er Stingrayene (og muligens G&L 5ere, da de har samme halsen..)

Er ikke ute etter metal bass heller, har en jazz bass... Liker bare de thunderbird non-reverse bassene! Likte ikke halsen på IV'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som vet hva det menes når det står Missent på pakkesporinga til USPS.com? Har stått sånn i ti dager nå uten at det har skjedd noe. Har sporet mange pakker der, men aldri opplevd dette. Går ganske fort og vanligvis. Omtrenet slik står det:

Detailed Results:

Bullet Missent, March 19, 2010, 10:57 am

Bullet Electronic Shipping Info Received, March 16, 2010

Bullet Shipment Accepted; March 16, 2010, 4:13 pm, OCEAN VIEW, NJ 08230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Har sendt mail til selger. Er heldigvis kjøpt fra en butikk. Ikke er det dyre saken heller i den pakken. En pakke som ble sendt noen dager etter er i Norge for lengst, og kan nå spores fra Posten sin sporing. Fant ikke sånn i full fart noen E-post addresse på usps.com sine sider, men det er nok bare jeg som har skeive øyne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.