Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge hacket


jonarve

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo folkens, og takk for støtten!

Det var rimelig kjedelig å få beskjeden av brodern, Jon Arve, om at serveren hadde blitt hacket i går. Jeg hadde faktisk ikke noe særlig guts, og var inne på tanken å stenge hele greia, evt gi den bort til noen som til ta vare på den.

Da er det ekstra godt å set at dere setter pris på at forumet er oppe igjen! All honnør til Jon Arve som fikk den opp igjen på relativt kort tid!

Det gir hvertfall meg ekstra glød til å fortsette det prosjektet her!

Vi mistet over 1000 medlemmer på denne hackingen, og ikke minst, mange tusen innlegg. Men jeg er ikke i tvil om at dette her vil blomstre igjen!

Vi er vel fortsatt norges største gitarforum!?

Kom igjen folkens, ikke la en hacker stoppe dette her!

Vi kan vel garantere at backupen vil bli fulgt opp mer. Vi hadde et system som var satt opp, men det hadde tydeligvis feilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Kian. Det kommer ikke til å stoppe gitarnorge dette her! Håper også det blir funnet ut av hvilke evt. svakheter hackeren benyttet seg av, og evt. hvem som stod bak, og at evt. hull blir tettet. Fint at backup blir fulgt opp bedre i fremtided. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de gamle kontoene er slettet med mindre de ble laget før februar-ish, 2007. Ble de laget før det kan du logge inn med den gamle, ble de laget etter det må du lage ny. Lager du ny er det helt klart best om du bruker samme navnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

Beklager at forumet har gått litt opp og ned i dag. Vi gjør som dere sikkert forstår noen grep for å bedre sikkerheten. Det meste skal være i orden nå, men det kan fortsatt forekomme av vi må restarte webserveren.

Takk for tålmodigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.