Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge hacket


jonarve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Dessverre oppdaget jeg i går at gitarnorge var hacket og databasen borte og backups er borte. Det siste jeg har klart å gjenskape 100% er fra februar i fjor. Valget stod mellom å legge ned forumet og å gjenskape det lille vi hadde. Motivasjonen min var på bunn i går, men jeg håper dere kan hjelpe til med å fortsette å gjøre dette til Norges beste forum for gitarister.

Håper som sagt at dette er bedre enn ingenting, og at dere fortsatt kan bruke forumet fremover.

Tips og kommentarer tas i mot med stor takk.

mvh

Jon Arve

NB! Brukere som har registrert seg det siste året må dessverre registrere seg på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var utrolig kjipt, men jeg synes du skal ha kudos for å ha fått det opp igjen i løpet av såpass kort tid. :)

Får håpe alle som hadde registrert seg gjør det på nytt igjen, og at det blir yrende aktivitet igjen her rimelig kjapt. Vil tro at de fleste aktive brukerene viser seg ganske kjapt, gitt.

Forresten, PM-funksjonen funker ikke i skrivende stund, men det vet du kanskje?

-Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å slette ALT. Og begynne på nytt?

+1. Masse gamle tråder her som sannsynligvis bare roter det mer til enn det hjelper?

Det vil naturligvis medføre at alle starter på 0 posts igjen, men det er kanskje like greit? Sammen bygger vi et fantastisk forum med blanke ark! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

Noen andre som har en følelse om at dette kan ha vært en bitter liten drittunge som vi hadde litt problemer med en stund?

Enig med å slette alt i grunn.

Endret av HeavyBassDude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jesus saves, and so should you"

"Store gutter tar ikke backup, men store gutter gråter oftere."

Jeg vet alt for godt hvordan det er - jeg var sløv med backup selv og lærte også på den harde måten ;)

Nå er vel ikke dette forumet noe man vil anta er et yndet mål for slike angrep, men det er tydeligvis aldri noen garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.