Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken sang lærte du deg sist?


Eivind August

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er folk her virkelig så aktive gitarister? Jeg begynner å få et inntrykk av at folk her har det mest i kjeften og heller sitter her på forumet enn foran forsterkeren... Så motbevis meg!

Hvilken sang var den siste du lærte deg?

I saw her standing there. Wow, det beviser jo at eg ikkje sit meir på forumet enn foran forsterkeren. :o:o:o

Gratulerer! Bare sa det for å få igang tråden litt. Jeg tror da at gitarister spiller gitar (og bassister spiller bass etc.). Men keep it coming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med slike tråder? Har aldri forstått det helt..

Godt spørsmål. Var vel egentlig litt interessert i å høre hva folk her faktisk bruker tiden sin på å spille. Litt sånn kosetråd for folk med et hav av tid, egentlig.

Endret av eivind-august
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig har jeg ikke lært meg en hel "skikkelig" sang. Men holder på med:

Iron Maiden - Different World

Iron Maiden - Number of the Beast

Thin Lizzy - Whiskey in the Jar

Number of the beast og Diffrent world klarer du. HAr lært meg dem. Diffrent world er enkel, men number of the beast er litt anderledes.

Har snart lært alt på number of the beast bortsett fra soloene. På different world så sliter meg med starten. Jeg spiller feil "bommer" på de raske partiene.

Litt of topic: hvilke effekter "trenger" man til Number of The Beast. Jeg har dist pedal men føler at jeg mister veldig mye dynamikk med den. Hvilke pedaler "bør" man ha til sangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig har jeg ikke lært meg en hel "skikkelig" sang. Men holder på med:

Iron Maiden - Different World

Iron Maiden - Number of the Beast

Thin Lizzy - Whiskey in the Jar

Number of the beast og Diffrent world klarer du. HAr lært meg dem. Diffrent world er enkel, men number of the beast er litt anderledes.

Har snart lært alt på number of the beast bortsett fra soloene. På different world så sliter meg med starten. Jeg spiller feil "bommer" på de raske partiene.

Litt of topic: hvilke effekter "trenger" man til Number of The Beast. Jeg har dist pedal men føler at jeg mister veldig mye dynamikk med den. Hvilke pedaler "bør" man ha til sangen?

På introen er det en smule flanger inn i bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.