Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Online gitarkurs


Daggad

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg er ny her (første post) så først kjapt om meg selv: Jeg er en mann som nærmer meg 40 og har spilt akkustisk gitar i ca 20 år til husbruk.Lærte meg alt i Lillebjørns gitarbok og var solgt. Har hatt ufattelig mye glede av dette og er ganske stødig på komp og spesielt fingerpicking.

Har alltid likt rock og blues uten å kunne spille dette i noe særlig grad, og vært litt nyskjerrig på elgitar så her en dag gikk jeg hen å kjøpte en sånn på impuls. Og det var morro gitt ! :lol:

Jeg har trålet gjennom youtube og fått lære mye der av div licks og riff men kunne tenke meg å kanskje få litt mer plan over læringen. (ikke det at jeg kommer til å spille i band, men det handler jo om å strekke sine egne grenser ikke sant ?).

Så derfor: Forslag til websider med slike videokurs som faktisk er bra ? Har sett der er en masse forskjellige og de er alle billige også, men noen her med erfaringer ?

Hva med svensken i theguitarmasterclass.net ? Virker seriøs.

Husk at jeg ikke er helt nybegynner...trenger ikke slik "dette er en D" greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.