Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa Quad + 20/20 eller JCM800?


oleb

Anbefalte innlegg

Har fått to tilbud om å bytte min Rivera M-100:

1. Mesa Quad preamp + 20/20 sluttrinn

2. Marshall JCM800 2205 50w fra 1987, nettopp overhalt.

Jeg har ikke prøvd noen av disse forsterkerene. Har ingen erfaring med Mesa, og har kun prøvd JCM2000 av de "nye" marshallene. Ble ikke akkurat helt fra meg av begeistring.

Dette byttet er bare for "moro" skyld, dvs at jeg kunne tenkt meg å prøve noe nytt. Den skal kun fungere som en reserveforsterker, da jeg har andre forsterkere som jeg er veldig fornøyd med.

Hvilke erfaringer har folket med disse forsterkerene?

Vil tro at JCM800 er en mindre allsidig forsterker, men med en fetere vreng. Har jeg rett?

Hvilken bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da heller jeg mer mot mesariggen.

Var veldig interessert i JCM800, men så så jeg at bruktprisene ikke var så veldig høye som jeg trodde.

Samtidig syns jeg at riveraen bare høres bedre og bedre ut for hver gang jeg spiller på den. Huff, vanskelig dette :blush:

JonnyPonny:

Har du solgt weberen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weberen er her! Jeg har ikke lagt den ut enda, delvis fordi jeg ventet på deg og delvis fordi jeg har blitt utrolig glad i den. Pokker heller:P

Hehe.. ja. Problemet er at det går så mye utstyr ut og inn her at jeg ikke helt har oversikt over økonomien. + at denne bilen plager vettet av meg :)

Flere erfaringer? Foreløpig heller jeg mot mesa. Er denne quaden så bra som dere skal ha det til? Hvordan er sluttrinnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.