Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa Boogie Lonestar


kray

Anbefalte innlegg

hei:)

skal kjøpe meg ny forsterker, og lurer på om noen har noen forslag:)

Pris: 10000-16000:)kan gjerne være brukt:)

Tenkte litt på en Mesa Boogie Lonestar, men har ikke prøvd den, men har hørt noen få lyd klipp.

Noen som har noen formeninger om Mesa boogie lonestar:)

Og om det er noen som har noen lydklipp?

Takk:)

Endret av kray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener Andy Timmons bruker denne sammen med en annen mesa?

Det låter sviiiini tøft i vertfall.

Hvilken sjanger holder du til i ?

Spiller alt mulig:) Alt fra jazz til metal:P såde:)

Endret av kray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Andy Timmons bruker denne sammen med en annen mesa?

Det låter sviiiini tøft i vertfall.

Hvilken sjanger holder du til i ?

Vet han bruker en av Stilleto ampene. Visste ikke at han brukte Lonestar, men godt mulig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Andy Timmons bruker denne sammen med en annen mesa?

Det låter sviiiini tøft i vertfall.

Hvilken sjanger holder du til i ?

Spiller alt mulig:) Alt fra jazz til metal:P såde:)

Hvis du spiller over et så bredt spekter bør du kanskje sjekke ut Mesa F-50... Evt. vente på Express som kommer nå.. Lonestar ampen alene tror jeg ikke vil gi deg nok for metal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Andy Timmons bruker denne sammen med en annen mesa?

Det låter sviiiini tøft i vertfall.

Hvilken sjanger holder du til i ?

Spiller alt mulig:) Alt fra jazz til metal:P såde:)

Hvis du spiller over et så bredt spekter bør du kanskje sjekke ut Mesa F-50... Evt. vente på Express som kommer nå.. Lonestar ampen alene tror jeg ikke vil gi deg nok for metal..

Trenger igrunn bare en feit verng og en bra clean:)

Clean kanalen bør vær veldig bra:)

Endret av kray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter en forsterker som gjør alt fra jazz til metal, bør du teste en Elmwood M60 Modena. Du kan skru deg til alt med den, og den har en cleanlyd som jeg aldri har hørt i en forsterker. Etter at jeg kjøpte denne har jeg blitt helt frelst, og har nettopp kjøpt en 3100 + at jeg venter på comboversjonen, en Bonneville.

Ser at www.lydogmusikk.no har en på tilbud til 15.900,- Om dette er brukt eller ny, det aner jeg ikke, men det høres billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Andy Timmons bruker denne sammen med en annen mesa?

Det låter sviiiini tøft i vertfall.

Hvilken sjanger holder du til i ?

Spiller alt mulig:) Alt fra jazz til metal:P såde:)

Hvis du spiller over et så bredt spekter bør du kanskje sjekke ut Mesa F-50... Evt. vente på Express som kommer nå.. Lonestar ampen alene tror jeg ikke vil gi deg nok for metal..

Trenger igrunn bare en feit verng og en bra clean:)

Clean kanalen bør vær veldig bra:)

Clean kanalen er laget med Fender Blackface i tankene. Den er rådeilig! Vrengen kan få deg alt fra MarkIV-vreng til Recto-aktig vreng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter en forsterker som gjør alt fra jazz til metal, bør du teste en Elmwood M60 Modena. Du kan skru deg til alt med den, og den har en cleanlyd som jeg aldri har hørt i en forsterker. Etter at jeg kjøpte denne har jeg blitt helt frelst, og har nettopp kjøpt en 3100 + at jeg venter på comboversjonen, en Bonneville.

Ser at www.lydogmusikk.no har en på tilbud til 15.900,- Om dette er brukt eller ny, det aner jeg ikke, men det høres billig ut.

+1

Elmwood er et FANTASTISK merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter en forsterker som gjør alt fra jazz til metal, bør du teste en Elmwood M60 Modena. Du kan skru deg til alt med den, og den har en cleanlyd som jeg aldri har hørt i en forsterker. Etter at jeg kjøpte denne har jeg blitt helt frelst, og har nettopp kjøpt en 3100 + at jeg venter på comboversjonen, en Bonneville.

Ser at www.lydogmusikk.no har en på tilbud til 15.900,- Om dette er brukt eller ny, det aner jeg ikke, men det høres billig ut.

+1

Elmwood er et FANTASTISK merke!

Men har dere noen annonser på noen brukte amper??

hadde vert fint:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter en forsterker som gjør alt fra jazz til metal, bør du teste en Elmwood M60 Modena. Du kan skru deg til alt med den, og den har en cleanlyd som jeg aldri har hørt i en forsterker. Etter at jeg kjøpte denne har jeg blitt helt frelst, og har nettopp kjøpt en 3100 + at jeg venter på comboversjonen, en Bonneville.

Ser at www.lydogmusikk.no har en på tilbud til 15.900,- Om dette er brukt eller ny, det aner jeg ikke, men det høres billig ut.

+1

Elmwood er et FANTASTISK merke!

Men har dere noen annonser på noen brukte amper??

hadde vert fint:D:D

Jeg tråler stadig bruktmarkedet etter Elmwood, men siden det er et lite firma i Sverige som håndlager forsterkerene, er produksjonen liten. Du kan sjekke ut www.vendolin.se --> svensk bruktmarked, der er Elmwood litt mer utbredt. Uansett, får du mulighet til å prøve en, gjør det. Du kommer ikke til å angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på elmwood klippa nå, alt bortsett fra metal klippa synes jeg låt veldig bra.. Veldig pen clean

Jeg syns egentlig ikke at de klippene der er representative for lyden i forsterkeren.

Metal-greierne høres ikke bra ut, men sitter du med den selv, kan jeg love deg at du kan få metal-lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.