Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lyden forsvinner :(


Fist of Fury

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen. Jeg har en Aria El-Gitar. har aldri funnet ut selve nanvet på den, vet bare at det er en Aria :) Jeg har noen bilder av den hvis noen kunne hjelpe meg å finne hvor jeg kan legge de ut.

Det som er feil med den er at lyden blir borte. At det er noe inni der som ikke sitter på plass. Jeg må liksom slå på den for at den skal funke, og det er ofte at jeg må ha den bøyd forover, for at den skal funke, men da slår jeg bak på den og så sitter det :D Ikke akurat noe jeg liker å gjøre for til slutt så kommer den jo ikke til å funke i det hele tatt. Har sett under dekslett og det ser greit ut...til å være hjemmelaget. Var ikke jeg som gjorde det. Ser ikke akurat pent ut, men det funker, ivertfall til nå. Alt ser ut som det er koblet riktig, men kan ikke være sikker. Når jeg skrur lyden på fult på gitaren så skurrer det, men jeg har også tenkt at det kan være pickupen(ene) det er noe feil med og. Bør jeg åpne der og se? De skruene begynner å bli litt slitt, og jeg har ikke lyst til å gjøre den verre :S

Er det noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kombinasjon av forskjellige små sykdommer. Det kan være dårlig lodding, dårlig kabler, jack-pluggen ikke er skrudd orntlig i, etc etc. Jeg anbefaler å gå til en gitarreperatør og betale en 1000lapp for å få den skrudd skikkelig sammen og kontrollert. Høres ikke ut som et problem du løser på 1, 2, 3 på et forum. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.