Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ARGH! Fender Norge!


PerA

Anbefalte innlegg

Har nylig ventet i ca. 5 uker på en Fender Mexican Stratocaster.

Fikk telefon i dag. Bestillingen min er rotet bort. Og skal jeg ha den fargen jeg vil ha, må jeg nå punge ut med drøye 2-3000 kr mer. For den modellen jeg vil ha, er ikke lenger tilgjengelig i den fargen jeg vil ha.

Og jeg har IKKE 2-3000kr ekstra å rutte med.

Fanden... Nå må jeg lete etter ett nytt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken farge var det du skulle ha?

hva skulle gitaren egentlig koste?

sjekk www.musikkweb.com hele tiden.

jeg anbefaler også www.ebay.com på det sterkeste(men pass på at du følger alle forhånds reglene, ellers kan det gå galt), der kan du finne en amerikansk strat til 4000-5000 uten problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...we will only ship in the mainland USA.

en god del av selgerne fra USA skriver "wil only ship to USA" pga at de vil ungå svindlere fra bla. tailand, vietnam osv.

men det fleste kan sende utenfor USA vis du PM'er dem ofg forklarer at du er fra norge osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ernieball: Fikk beksjed at hvis jeg bestilte en Satin-modell av den Mexicanske stratocastern, så skulle fargen være tilgjengelig. Til samme pris som en vanlig stratocaster.

Candy Apple Red er fargen Gilmour har, ja! :P

Gnome: Bor i Kirkenes, så det er litt vanskelig å stikke ned på Imers og se på gitarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig ventet i ca. 5 uker på en Fender Mexican Stratocaster.

Fikk telefon i dag. Bestillingen min er rotet bort. Og skal jeg ha den fargen jeg vil ha, må jeg nå punge ut med drøye 2-3000 kr mer. For den modellen jeg vil ha, er ikke lenger tilgjengelig i den fargen jeg vil ha.

Og jeg har IKKE 2-3000kr ekstra å rutte med.

Fanden... Nå må jeg lete etter ett nytt alternativ.

Dette høres ganske sleipt ut spør du meg. Hvis du har en bestilling hvor de har gitt det en fast pris, er dette en kontrakt mellom dem og deg i.e. du er forpliktet til å kjøpe og de er forpliktet til å selge til den prisen og betalings betingelser dere ble enige om. Har du en kvitering på bestillingen? Jeg mener du bør kunne kreve gitaren til den prisen som var avtalt. Du skal ikke behøve å betale for deres feil... rot eller forglemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilllingen er gjort gjennom en lokal forhandler, og jeg har ingen kvittering av noe slag. Kanhende forhandleren min har noe, skal spørre.

Har imidlertid sendt mail, og det viser seg at modellen som jeg vil ha, med den samme fargen likevel er på lager. Lurer bare på om det er til samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har fått en muntlig pris av din forhandler, så forplikter den fra deres side. De kan ikke gi deg en pris, og så gå tilbake på det etterpå. Det for stå for deres regning. hvis de allikevel krever en høyere pris så sier du heller at du hever kjøpet og handler et annet sted istedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.