Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss DD-6


Anbefalte innlegg

Lurer litt på å kjøpe meg en delay pedal, Har sett litt på Boss DD-3 og DD-6 (har ikke råd til noe dyrere). Det jeg lurer på er litt info om hold funksjonen (den som repeterer det du spiller så lenge du holder pedalen inne (man slipper vel å holde inne på DD-6)). Men er det sånn at man på en måte kan legge lyder oppå hverandre med denne funksjonen? Håper spørsmålet er forståelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får et par sekunder til å "spille inn", dette blir så repetert i det uendelige til du trykker på pedalen igjen (du må ikke holde pedalen nede hele tiden, bare de sekundene du spiller inn). Så kan du spille over dette. Grei måte å jamme med deg selv på, men det er litt begrenset hvor mye du får ta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like lenge som max delay tiden til pedalen. Kikka på DD-5'en min, og den har max delay tid på 2sek. Hold funksjonen har også maks 2sek. Er egentlig ganske unyttig når det er såpass lite, DD-6'en har vel noe mer, rundt 5sek? Ville sett etter en bedre looper om det er Hold funksjonen som interesserer deg. Men det er goe delay pedaler til normalt bruk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke på meg som om det er en hold-funksjon jeg er ute etter, men er ikke det altså. Lurte bare litt. Driver å ser litt rundt omkring etter en delay pedal og har sett litt på DD-6 og Echopark. Egentlig er ikke hold-funksjonen så veldig viktig for kjøp av pedal. Så hvilken at disse to pedalene burde jeg gå for, (og hvorfor)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.