Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åssen forsterkere har du?


CowJuice

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ke2: Takk :) Snakker om godlyd, den preampen din(var det tech21?) inn i Marshall 5050 og Rivera 4*12 sparka de fleste rumpene jeg vet om :)

Gnome: Ok, jeg beklager at jeg kalte deg en tulling, for du er sikkert ingen tulling, men jeg blir jævla lei av at de samme folka sier det samme visvaset om alle Marshallamper når alt de har testa er en MG15. Men klart,du må jo få lov til å synes hva du vil, men neste gang kunne jeg gjerne ha tenkt meg en god begrunnelse eller to, den vepseopdrettsspøken holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Vel, skakke arrestere deg, men det er ikke nok rør i den til å få rørvreng alene, sitter en trans eller to inni der. Men dette trenger jo ikke si at det lyder noe annet enn dritfett, noe det gjør :D

Eminence-elementer har jeg aldri hørt på en gitar før, kun PA, men kan jo bli fett. Hadde sett for meg no Vintage 30 elementer, men anyway.

Cerpin Taxt: Celestion lager ganske mange modeller, så om det var Celestion (noe det ikke var), hadde det fortsatt ikke sagt meg stort hvordan det lyder...

Nå skjønte jeg posten din! Det jeg mente med "bare rør i den røde", var at det ikke er rør i den sorte og gule. Skjønner du det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, beklager, hehe, slikt skjer :)

BTW: Sandman: Jeg har faktisk sett litt mer Marshall enn en MG15, en annen ting, innlegget mitt var kun en reaksjon på at en fyr sa noe slik som at hvorfor man trenger Mesa når man kan ha Marshall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshall DSL100 - rørtopp + Marshall 1936 cab... Cab'en er solgt og toppen går snart ser det ut som.. Har både plass og pengemangel siden jeg skal flytte...

Laney VC30 210 - Lekkerlekkerlekker! Elsker denne! Bortsett fra til metall og på pur volum banker den ræva av marshallen på definisjon og dybde!!! Lovt bort desverre... Ti tommer er to for lite! Vil ha litt mer pøk i bånn!

Marshall MG15DFX - Ikke le... NOE må jeg ha på soverommet!

Vil ha: Koch Twintone, Laney VC30 212, Traynor YCV20 eller kanskjekanskje en Crate V1512.. Drømmeampen er Soldano...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Rivera Chubster 40.. Pen renlyd men dårlig vreng.. Har tenkt å kjøpe til noen vreng bokser... Noen Forslag:D????

De to jeg la ut bilde av rocker som fy.

De er ikke billige, dog.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da en Roland JC120.

120 watt. 2 x 12"

Dette er en forsterker som er legendarisk for sin gode clean. Desverre har den en helt forferdelig vreng og er dårlig på å kjøre vrengbokser :cry: Men til alt annet en metal og hardrock, er det en kjefsamp. :D

Skal etterhvert som jeg har fått ny gitar skaffe meg en til amp som er monsterius på gain og en ampswitchbox. Noen som har forslag til en med go' vreng? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.