Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åssen forsterkere har du?

Anbefalte innlegg

Bare for å få igang forumet:

Åssen forsterkere har du?

Jeg har en Marshall Lead Mosfet 100 med et Orange 4x12 kabinett, og en Marshall G10MK2

Ikke noe rør her i gåren :mrgreen:

Ironisk nok bruker jeg G10en til bandøvinger og Mosfeten som øvingsforsterker :?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"mye bra amper ute å går" ..

jeg har en Trace Elliot Super Tramp Twin 100 W rør amp ,, hehe , lengste amp navnet ever... hehehe

den låter finfint..

men om jeg får meg sommerjobb , skal jeg kjøpe ENGL powerball tror jeg.. for de er deilige 8)

heheh

hallvard er kul . og til han første som sa "ikke no rør her i gården" så sier jeg, haha..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har en Marshall 50 ettellerannet. Det er ikke en rørforsterker da, derfor tenker jeg litt på å selge den...noen intresserte? :D

Kansje du kan velge deg en litt mindre avatar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marshall JCM 2000 Triple Super Lead 122/Combo 100W Valve

haha, lengre navn enn forsterkeren din nilsefix. dessuten er JCM forkortelse for Jim C. Marshall(etter som det jeg har hørt) men har ikke peil på hva C'n står for :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en peavy rage 158.. haha, skal brenne den opp når jeg får ny eller noe.. :P sparer til en fender bassman 59' reissue... eller en cornford mk 50h.. eller noe annet som er rått. rør er tingen ja, og nilse er rå.. hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.