Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åssen forsterkere har du?


CowJuice

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sliter med en Marshall Valvestate 30r. Kjipt å ikke ha skikkelig røramp. Det feteste jeg har testa var Roland JazzChorus-toppen på vel 100watt. Den fikk buksebeina til å flagre selv ved lavt volym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet med **** ********* (KJENT norsk gitarist) om fredagen...han hadde en MESA..husker ikke hvilken. Den låt ikke noe pent sa han :) Dessuten hadde han glemt det meste gitarstasjet sitt i Bø så vi måtte kjøre hjem til meg og hente min DanEcko pedal og Ernie Ball volumpedal så det ble konsert

og hvilken konsert det ble....wow...den fyren kan spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde han glemt det meste gitarstasjet sitt i Bø

Lurer litt på åssen en rutinert live-gitarist som reiersrud kan klare å glemme MESTEPARTEN av utstyret sitt noe sted! En kabel eller noe annet smått er lett å glemme, men noe større enn det er jo en prestasjon! Var han happy for å få låne utstyret ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde han glemt det meste gitarstasjet sitt i Bø

Lurer litt på åssen en rutinert live-gitarist som reiersrud kan klare å glemme MESTEPARTEN av utstyret sitt noe sted! En kabel eller noe annet smått er lett å glemme, men noe større enn det er jo en prestasjon! Var han happy for å få låne utstyret ditt da?

Jada, han var veldig fornøyd, både med utstyret han lånte og lyden jeg skrudde. OG det er jo veldig hyggelig. Dessuten er han kjent for å være litt rørete og glemsk. Det er typsik "geni'er" det ofte, at de er ufattelig dyktige på et felt, men sliter på andre punkt. Men ikke si at jeg sa det :)

Da bandet hentet utstyret dagen etter så dro han først uten skoene sine,m så jeg måtte ringe de på mobil for å komme tilbake. Så, en time etterpå ringer trommisen meg på mobil og sier at han glemte kofferten sin på hotellet. Regner med at de var litt stresset. Turneen var snart ferdig mener jeg å huske.

Sånn kan skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.