Web Analytics
Jump to content

Er det noen fra trondheim som kunne lakkert gitarene mine?

Roar
 Share

Recommended Posts

• Replies 36
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå ble det veldig misfornøyd drittunge fakter her :P

Går alltids an å lakke sjøl, men må ta fra hverandre hele driten, lakke den (som er så jævla tidkrevende og pirk og plukk) og så sette på delene, rewire mikkene og sette opp hele stasen. Like greit å få en proff til å gjøre det, men til og med bilverksted blir 2000+ for bare lakk.

Å lakke selv er ganske mas... pusse ned gammel lakk, rengjøre, maskere, lakke flere strøk, klarlakk og skru sammen igjen. Største problemet er støv - så lenge du ikke har et spesialrom og kondomdrakt, så blir du ikke kvitt svevestøvet, så du får masse støvprikker på hele greia, som ser lite pent ut i scenelys.

Hvis du ikke er sååå nøye på støvet og orker å spandere porto til Stavanger, så skal jeg kunne fikse noe ;) Kan fikse blank eller silkematt svart, eller blank farge med silkematt klarlakk, eller omvendt. Verden av muligheter

EDIT: kan selvsagt fikse andre farger også, så lenge det er ensfarget. Vil du ha noe fancy greier med airbrush kan jeg høre med en kjenning som driver med slikt som hobby, men han vil nok ha noen kroner. Han kan fikse flammer, hakekors, hodeskaller eller hvornåenn harry du vil ha det ^_^

Edited by Deformed