Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strenger


Erling

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bruker D'Addario, er det noen som vet om bedre merker?

Sier bare GHS....Finner ikke bedre strenger en det,og jeg kan love deg at jeg har testet mye!!

...Så var det dette med subjektive meninger igjen da :P

Personlig synes jeg GHS Boomers er noe av det værste jeg har hatt på gitaren min, og jeg har også testa en del ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker D'Addario, er det noen som vet om bedre merker?

Sier bare GHS....Finner ikke bedre strenger en det,og jeg kan love deg at jeg har testet mye!!

...Så var det dette med subjektive meninger igjen da :P

Personlig synes jeg GHS Boomers er noe av det værste jeg har hatt på gitaren min, og jeg har også testa en del ^_^

hehe joa subjektivt er fint det :P

Hvorfor er ghs det værste du har prøvd?Hva slags gitar og type musikk spiller du?

Grunnen til at jeg digger de er at de kan stoles på 100% på så langt det lar seg gjøre..Men jeg bruker et strengesett i månden også da...(ikke fordi de ryker men når man holder konserter så må jeg være helt safe..gidder ikke å drasse med 2 gitarer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Stay In Tune Strings. Men har funnet ut at jeg må skifte merke.

Lyden er bra, men de ryker alt for fort (2-4 uker maks).

Men det er klart, når jeg spiller så hard metal som jeg gjør, så går det som det går.

Kommer til å prøve DR Strings neste gang.

Var innom Tre45 i dag og nevnte at strengene røk ved stolen hver eneste gang. Så da fikk jeg beskjed om at det var noe galt med stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe joa subjektivt er fint det :P

Hvorfor er ghs det værste du har prøvd?Hva slags gitar og type musikk spiller du?

Grunnen til at jeg digger de er at de kan stoles på 100% på så langt det lar seg gjøre..Men jeg bruker et strengesett i månden også da...(ikke fordi de ryker men når man holder konserter så må jeg være helt safe..gidder ikke å drasse med 2 gitarer ut.

Hehe. Vel. Har hatt en del strenger på gitaren. Elixir er helt fantastisk å spille på, mye annet er godt/ok å spille på, og noe har bare ikke vært digg å spille på i det hele tatt. Har vært noe inni bildet som bare.. ja.. litt vanskelig å forklare, men har ikke likt hvordan de har vært å spille på. GHS faller innunder sistnevnte kategori. (Sammen med noe annet billigjall som jeg ikke husker navnet på :P).

Spiller på en Louder Strat-kopi, og spiller det meste, men mest rock av ulikt slag. Lyden har igrunn ikke vært noe å utsette på, men da de har vært rett og slett ekle å spille på for mine hender så har jeg ikke sett noen grunn til å bruke dem.

Men at det er gode, pålitlige strenger hvis man også synes de er gode å spille på tviler jeg ikke på :)

Fender Stratocaster går jo også for å være en pålitelig gitar, selv om jeg synes det er noe av det værre jeg har prøvd ^^ (min er heller ikke god, men jeg har ikke råd til utskiftninger :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knucklehead skal jeg begynne med. De kom med den nye PRSen min. Utrolig fin lyd, mye klarere enn andre strenger. Vanskelig å beskrive. Merka at Daddario jeg har nå (for å sjekke forskjell) er mer mellow-sounding, mindre klang, etc... Sjekk ut Knucklehead, nytt lite amerikansk selskap. Ofte disse småselskapene som har de beste strengene fordi de virkelig må lage et godt produkt for å "komme inn" på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det finnes mange strenger der ute ....

coated har en tendens til å holde lenger eks.elixir o.l

disse er dog dyrere en "vanlige" strenger.

jeg likte disse veldig godt meen så var det prisen da..tja skifter sånn ca hver 3-4 uke

da synes jeg dette ble stivt.

så jeg er tilbake til daddario igjen som kan skaffes billig i større kvantum..

prøvde forresten noe som het hmmm pizzario eller noe sånt,dette er vel det beste jeg har prøvd..

men disse var også dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.