Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

5 beste album i din platesamling


Mr Mo

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, er jo også den første ND utgivelsen med Jesse Pintado. En av mine store gitarfavoritter.

Hehe, skjønner hva du mener at det er synd (og bra) de slutta. Selv synes jeg Harmony Corpution lineupen

er den beste ND lineupen. Angående Lee Dorian. Hva synes du forresten om Cathedral? Jeg synes ihvertfall at Forest of Equilibrium er en knall skive. Og ja, Bill Steer gjorde rett i å starte Carcass.

Cathedral skal definetivt sjekkes ut, men jeg er en kis som liker kjapp og kaotisk huleboermetal, hehe. Har ikke tørt og rotet meg bort i Doomsjangeren.

Jesse Pintado er vel med, ja, men man hører at det er Bill som har skrevet alle riffene. Skikkelig Symphonies of Sicknessaktig. Selv setter jeg Mick Harris over Ken Owens any day, selv om begge har en sjarmerende og sloppy trommestil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette blir vanskelig. 'Mest spilte' og 'beste' trenger ikke være det samme... Velger dog noen skiver som jeg kommer til å spille til jeg dauer:

Scorn - Evanescence

Nine Horses - Snow Borne Sorrow

Hank III - Broke, Lovesick & Driftin'

The Cure - Disintegration

Dissection - Storm of the Light's Bane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathedral skal definetivt sjekkes ut, men jeg er en kis som liker kjapp og kaotisk huleboermetal, hehe. Har ikke tørt og rotet meg bort i Doomsjangeren.

Jesse Pintado er vel med, ja, men man hører at det er Bill som har skrevet alle riffene. Skikkelig Symphonies of Sicknessaktig. Selv setter jeg Mick Harris over Ken Owens any day, selv om begge har en sjarmerende og sloppy trommestil!

Du bør ta deg en lytt på band som Sleep, Pentagram, Electric Wizard, Witchfinder General etc. Mye feet doom metaL, og da snakker vi ikke My Dying Bride-doom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Pink Floyd: Delicate Sounds Of Thunder

Delicate Sound of Thunder... :rolleyes:

Min topp ti (fem er umulig uten å få det for ensformig...):

1. Pink Floyd - Wish You Were Here

2. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon

3. Pink Floyd - Ummagumma Live

4. Rush - Hemispheres

5. Pink Floyd - Animals

6. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn

7. Pink Floyd - Atom Heart Mother

8. King Crimson - In the Court of the Crimson King

9. Yes - Ralayer

10. David Gilmour - Live in Gdansk

Litt mye Pink Floyd, kanskje... Hører (faktisk) på mye annet også, men Floyd tar kaka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.