Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Radiointervju med Jordan Rudess


Uber Adrian

Anbefalte innlegg

Her er et laaangt intervju med Jordan Rudess, kult å høre på pluss litt musikk som han har laget.

Vi får også bekreftelse på nytt album samt utgivelses dato(slutten av mai:D) ifølge Rudess på intervjuet.

Det er sikkert litt gammelt, fra november/desember 2006. Hør på og kos dere:) Gjorde ihvertfall jeg :D

Varer over 1 og ei halv time, så ta dere god tid :P

http://www.rocklandworldradio.com/player/p...p;clr_session=1

/Uber-pea

Endret av _Uber-pea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan simpelten ikke slå feil, i likhet med det kommende albumet til Neal Morse, folk jeg stoler grenseløst på til å gi kun konge musikk.

Skjønner ikke den baggen der, jeg. Hva er det som er så spesielt med band som Dream Theater og Spock's Beard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tviler så klart ikke på det. Er bare litt nyskjerrig i grunn. Har vært ganske udiplomatisk i mot DT-fans her i fortiden, så jeg tenkte jeg skulle kjøre en litt safere linje denne gangen her. Lurer på hvorfor folk kicker så jævlig på den type musikk. Nothing more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel greie å forklare meg om hvorfor jeg liker DT ol. Men jeg har problemer med å ordlegge meg korrekt. :blush:

Jeg liker DT ol. fordi rytmene, melodiene og måten musikken spilles på stresser meg ned på et vis pluss at jeg synes det svinger noe inni hælv****.

Jeg kan sovne til hvilken som helst Dream Theater sang enn en rolig DDE sang, skjønner? ;)

Endret av Uber Adrian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at de liker det?

Helt tåpelig å diskutere dette også ;)

Pft. Hvis man ikke greier å forklare hvorfor man liker et band så har man ikke kommet langt.

Du har aldri spurt meg hvorfor jeg liker de heller sååå!

Jeg liker DT fordi de gjør noe annet, de spiller kule takter. De spiller med feeling og er helt vanvittig flink til å skrive musikk!

Happy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, jeg tviler så klart ikke på det. Er bare litt nyskjerrig i grunn. Har vært ganske udiplomatisk i mot DT-fans her i fortiden, så jeg tenkte jeg skulle kjøre en litt safere linje denne gangen her. Lurer på hvorfor folk kicker så jævlig på den type musikk. Nothing more.

Forventer du å få noe konkret svar? :blink: :blink:

Hvorfor blir man forelsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.