Web Analytics
Jump to content

Radiointervju med Jordan Rudess

Uber Adrian
 Share

Recommended Posts

Her er et laaangt intervju med Jordan Rudess, kult å høre på pluss litt musikk som han har laget.

Vi får også bekreftelse på nytt album samt utgivelses dato(slutten av mai:D) ifølge Rudess på intervjuet.

Det er sikkert litt gammelt, fra november/desember 2006. Hør på og kos dere:) Gjorde ihvertfall jeg :D

Varer over 1 og ei halv time, så ta dere god tid :P

http://www.rocklandworldradio.com/player/p...p;clr_session=1

/Uber-pea

Edited by _Uber-pea

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kan simpelten ikke slå feil, i likhet med det kommende albumet til Neal Morse, folk jeg stoler grenseløst på til å gi kun konge musikk.

Skjønner ikke den baggen der, jeg. Hva er det som er så spesielt med band som Dream Theater og Spock's Beard?

Nei, jeg tviler så klart ikke på det. Er bare litt nyskjerrig i grunn. Har vært ganske udiplomatisk i mot DT-fans her i fortiden, så jeg tenkte jeg skulle kjøre en litt safere linje denne gangen her. Lurer på hvorfor folk kicker så jævlig på den type musikk. Nothing more.

Skal vel greie å forklare meg om hvorfor jeg liker DT ol. Men jeg har problemer med å ordlegge meg korrekt. :blush:

Jeg liker DT ol. fordi rytmene, melodiene og måten musikken spilles på stresser meg ned på et vis pluss at jeg synes det svinger noe inni hælv****.

Jeg kan sovne til hvilken som helst Dream Theater sang enn en rolig DDE sang, skjønner? ;)

Edited by Uber Adrian

Fordi at de liker det?

Helt tåpelig å diskutere dette også ;)

Pft. Hvis man ikke greier å forklare hvorfor man liker et band så har man ikke kommet langt.

Du har aldri spurt meg hvorfor jeg liker de heller sååå!

Jeg liker DT fordi de gjør noe annet, de spiller kule takter. De spiller med feeling og er helt vanvittig flink til å skrive musikk!

Happy?

• 2 weeks later...

Nei, jeg tviler så klart ikke på det. Er bare litt nyskjerrig i grunn. Har vært ganske udiplomatisk i mot DT-fans her i fortiden, så jeg tenkte jeg skulle kjøre en litt safere linje denne gangen her. Lurer på hvorfor folk kicker så jævlig på den type musikk. Nothing more.

Forventer du å få noe konkret svar? :blink: :blink:

Hvorfor blir man forelsket?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Godt tips, men dette er et kit som sannsynligvis ikke er verdt mer enn varmeverdien om en fyrer den i peisen når alle godbitene er tatt av. De originale stemmeskruene var så dårlige at de ikke var brukbare, og en gikk regelrett i stykker. Verdien i denne vil nok først og fremst være gleden den kan gi meg Regner med det er flere enn meg som som har et lite lager med avplukkede deler. De er kjekke å finne til andre prosjekter. Merkelig nok blir man aldri ferdig....  
    • Lang tid uten lyst - og når den er på vei tilbake ser jeg at alt er på vei til å bli borte ... Trist, men leit og ingenting å gjøre med det. Og i mellomtiden har alle bildene i byggetrådene mine mistet seg selv - usikker på hvorfor det har blitt slik, men nå som forumet også er i ferd med å miste seg selv, er det kanskje ikke verdt å reparere? Jeg skal lete opp det nye forumet og se om jeg finner ett sted å poste oppdateringer i der 🙂 Takk for alt og alle her inne!
    • Jo,jo.Som du sier,det er moro å prøve seg fram. Tips:Ta vare på originale pickuper og annet stash fra gitaren,slik at du kan sette den i original stand når du eventuelt selger den.Folk vil helst ha gitarer i original stand,og er ikke villig til å betale det ekstra som du har kostet på den.
    • Tenker litt av poenget er stor forskjell egentlig. Bør bli interessante muligheter for å diale inn diverse toner i midtstilling, spesielt om jeg legger på en coilsplit av humbuckeren og. Risikoen er vel heller ikke superstor siden det går an å kjøpe til en som matcher bedre og ta den som blir til overs i en annen gitar. Eller selge. Får vel alltids igjen noen kroner for sånt. Har jækla lyst til å prøve altså. Titte på videoen nå EDIT: Må vel innrømme at jeg EGENTLIG tenkte å prøve med noe fra Guitar Fetish, men stadig utsolgt det jeg skal ha og da eser budsjettet fort ut....
    • Har prøvd dette selv,Lollar Novel 90 i neck og Seymour Duncan JB i bridge.Det ble for stor forskjell mellom pickupene.Spørs også hva du hovedsakelig spiller (clean/dirty/full distortion).Egentlig trenger du to gitarer,hehe:  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.