Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Syns pedalbrett-tråden er artig å bla seg gjennom så da er det vel på tide å bidra litt selv også.
Har vært en periode nå med mye utskiftning av pedaler, men lurer faktisk helt seriøst på om pedaljakten faktisk er over... (har vel sagt det en gang eller to tidligere også...)
2013228_2013_brett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått lagd meg ett pedalbrett. Tok sin tid, men har faktisk ikke hatt bruk for det før nå. Spilt lite el-gitar i band/live sammenheng.

Rekkefølgen er Blackstar - BD-2 - DD-3 - Freeze - TU-3. Hall of famen er til kassegitaren.

Wahpedalen til høyre bruker jeg sjeldent, så gadd ikke å lage større brett bare for den.

Q-tronen som sniker seg inn til venstre på bildet har jeg heller ingen bruk for live nå, og siden den er så stor får den heller få en plass ved siden, om behov.

Brettet ble bygget så den passet i en koffert( 200 kr på biltema, men tviler på at den holder særlig lenge da den er i relativt "dårlig" kvalitet).

201332_DSCN0055.JPG

201332_DSCN0064.JPG

Endret av metallhue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått lagd meg ett pedalbrett. Tok sin tid, men har faktisk ikke hatt bruk for det før nå. Spilt lite el-gitar i band/live sammenheng.

Rekkefølgen er Blackstar - BD-2 - DD-3 - Freeze - TU-3. Hall of famen er til kassegitaren.

Wahpedalen til høyre bruker jeg sjeldent, så gadd ikke å lage større brett bare for den.

Q-tronen som sniker seg inn til venstre på bildet har jeg heller ingen bruk for live nå, og siden den er så stor får den heller få en plass ved siden, om behov.

Brettet ble bygget så den passet i en koffert( 200 kr på biltema, men tviler på at den holder særlig lenge da den er i relativt "dårlig" kvalitet).

EDIT: Må tydeligvis endre bildetype eller noe? How and to what?

http://media.gitarnorge.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, bruker den, men når jeg prøver å legge inn liken står det at jeg "ikke har liv(lov i guess) til å bruke denne bildetypen, eller noe i den duren.

Trykk på "Avansert redigering" så pleier det å ramle på plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser veldig Gilmour ut. Artig å prøve å tippe seg frem til hva folk spiller og hvem som er forbildene ut fra pedalbrettene deres. :P

Funker bra i Gilmour-land, så du traff rimelig bra, men passer til mye annet også. Spiller mye av det når jeg er hjemme, men i bandet går det i helt andre ting, men fra samme tidsperiode, ofte hakket hardere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt brett. kanskje ikke de beste pedalene du får tak i, men de funker helt greit for meg

post-11659-0-64526900-1363011400_thumb.j

Oppsettet er slik:

Boss TU-3 tuner

Dunlop Wah

EQD White Light overdrive

Boss OD-3

Ottava Magus octafuzz (mini)

MXR CAD boost/overdrive

i effectloop:

DD-7 delay - med footswitch

RC-3 looper

+ en footswitch til kanalene på ampen

Har tenkt til å skaffe med en Strymond Timeline og en Tubescreamer og en Fuel Tank, så fort jeg har nok penger til det :D

nå gjenstår det bare å skaffe en jobb, hehe ;)

Endret av Engh0510
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt på nettet en Redy Road pedalbret men synes at den blir kanskje forstor for meg. Den er på 32" eller 81 cm lang og 44 cm bredd. :o Jeg så på bilde og trodde at det var det som jeg trengte, men det bildet viste egentlig en 24" innsted for en på 32".

Det blir spennende på mandag kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.