Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Dette er mitt brett:

https://dl.dropbox.com/u/65698177/Gitar/DSC_0218.JPG

https://dl.dropbox.com/u/65698177/Gitar/DSC_0221.JPG

https://dl.dropbox.com/u/65698177/Gitar/DSC_0858.JPG

Effektene jeg bruker til vanlig er:

Boss TU-3 Tuner -> Boss OS-2 Overdrive/Distortion -> Joyo Ultimate Drive -> Ehx LIttle Big Muff -> Ehx Small Stone Nano - > Ehx Memory Boy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er brettet mitt sålangt. Handla nettopp Wampler Plextortion og Plexi-Drive av Samuelin på forumet her. Kjempegode pedaler, spesielt Plexi-Drive. Nå blir det bestilling av Mogami-kabel og GLS plugger, og deretter lodding for alle penga. Blir nok en Ernie Ball VP Jr etterhvert også. :)

Svarte! Der kunne jeg spart litt penger. Akkurat bestilt JHS Angry Charlie. Den låter ganske likt som Plextortion, men litt bedre, ut fra videoene jeg har sett ;) (Sånn for å rettferdiggjøre prisdifferansen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte! Der kunne jeg spart litt penger. Akkurat bestilt JHS Angry Charlie. Den låter ganske likt som Plextortion, men litt bedre, ut fra videoene jeg har sett ;) (Sånn for å rettferdiggjøre prisdifferansen) :)

Hehe. PS låter knall, men jeg har merka litt at den er unødvendig for meg. Bruker aldri distortion, så kanskje jeg bytter den ut i en fet overdrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-brett. Funker jo greit, passer såvidt inn i POD XT-baggen min. Sliter med å finne no spennende smooth overdrive (eller kanskje distortion) (jeg er gjerrigknark). Har titta på Joyo, samt billigmerket til Thomann. Forslag?

DD-20 støyer en del (produserer en variabel sinustone) hvis den ikke får egen strøm (spesielt merkbart foran en highgainamp (men digital delay foran vreng er jo egentlig kjipt uansett)). Har blitt fortalt at det ligger i naturen til digitale pedaler... hakke peil, jeg...

post-4459-0-01474000-1345977669_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-brett. Funker jo greit, passer såvidt inn i POD XT-baggen min. Sliter med å finne no spennende smooth overdrive (eller kanskje distortion) (jeg er gjerrigknark). Har titta på Joyo, samt billigmerket til Thomann. Forslag?

DD-20 støyer en del (produserer en variabel sinustone) hvis den ikke får egen strøm (spesielt merkbart foran en highgainamp (men digital delay foran vreng er jo egentlig kjipt uansett)). Har blitt fortalt at det ligger i naturen til digitale pedaler... hakke peil, jeg...

Er det billig OD du skal ha? Om du er villig til å betale litt mer, vil jeg anbefale Wampler Plexi-Drive. Den beste og "smootheste" overdriven jeg noen gang har prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kryssfinerbit, ( rest etter en kjøkkenvegg ), to håndtak fra en gammal fotolab, en koffert fra Biltema til kr. 179,-, og jeg har en hyfsad løsning for ittno pæng, rommer alt jeg trenger :D

2012831_IMG_0228.JPG

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.