Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• Svar 2,6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lagde et plexiglass- og aluminiumsbrett til tabletop'en min i går. Var luta lei av å stå bøyd over et bord med en bass foran meg som dunket inn i alt og ingenting. ?

Dette har etterhvert utviklet seg til en slags besettelse, men nå har jeg et beist jeg kan leve lenge med. 

Må si meg godt fornøyd med brett fra Mooer. To etasjer, softbag, festebrakett for PS i bunn og passelig med plass. Mye for pengene!  Ikke tenk på patchingen. Har en jobb å gjøre her. 

Posted Images

Kappa og lodda da... flisespikker! :)

Var ikke slik jeg mente, ville bare vært latterlig, noe à la "1: Jeg har klippet meg. 2: Nei, frisøren har klippet deg."

Tenkte mer på at "lagde" ikke er et ord i det norske språk da det hetter "laget".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Har ikke prøvd denne, men sjekk denne ut. 4 for topp og 2k for kabinett, Trondheim.  https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=177395295
    • De Orange ampene jeg har prøvd (og eid) har hatt ganske feit bunn, og sammen med et 4x12 kabinett så har du en veldig god base for å få en seig og tung sound - hvis det er dette du er ute etter. Men skal du ha et beist, så er det gjerne ikke billig. GH50 / 100 går for 4 laken for tiden, som allerede nevnt - kanskje verdt å sjekke ut først. Da har du et godt utgangspunkt for å pushe med diverse overdrive/booster/fuzz for å forme lyden slik du ønsker. Ligger en på finn nå, spørs bare om selger vil sende den. 
    • Laney/marshall gjør nok jobben ja. Ser at noen hyller orange cr120h som en veldig god, billig solid state forsterker, så den kan være verdt å ta en titt på.  Ang delay så har jeg ikke noen formening, da jeg sjelden bruker det selv. Mener dog at ingen rig, nesten uansett sjanger er komplett uten en small stone phaser i front 😎🤘🏻
    • Takker for svar @Endt  Kort og godt, en pent brukt Laney eller Marshall burde gjøre jobben med andre ord (pluss ett bra kabinett). Ser for meg å bruke en kombo av pedaler og amp for å få vreng. Har en KMA Fuzzly Bear liggende som går fra distortion til full welcro fuzz, så tenker prøve den inn i en litt kranka amp. Har også tenkt litt på en type RAT pedal (eventuelt så synes jeg KMA wurm virker litt spennede - HM2 inspirert pedal). Hva tenker du om delay? Har erfart at analog og tape echo blir veldig mørke med mye distortion, så kanskje en rein digital er greia for å ikke drukne i mix? 
    • Det med at du "må ha" en sunn, vintage or120/matamp er bare fjas. Ja det er bra amper, men som mye annet, er legendarisk pga folkene som har brukt dem, og du risikerer bare å høres ut som alle andre Skal ha distortion ifra amp, eller bare pedaler? Combo kan sikkert gå, men stoner "greia" er vel at ting skal pushe mye luft og lyd, og gjør seg bedre med et eller flere kabinett. Ville sett etter en røramp, du kan få tak i fks en laney gh50/100l til en billig penge. Regner med @el_roffo har noen gamle triks
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.