Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Når det er snakk om FuelTank classic og daisychain; jeg brukte daisychain med vanlig 9V-adapter før jeg kjøpte min. Det fungerte ikke. Så kjøpte jeg FT Classic. Den funker klokkeklart uten støy eller noen problemer.

Jeg var innom en fyr ista, og han viste meg hvor jævlig det støya.. Ble helt sjokkert, da jeg trodde Fueltank var bra greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jammen vært så heldig at jeg har fått hele brettet mitt (utenom CryBabyen) til å funke med bare et adapter og daisychain. Tremoloen min er SYKT følsom for powersupply (BRRUMM), men et Boss PSA-adapter gjorde susen.

Man skal IKKE kimse av den gode gamle Boss PSA og daisy... Har koblet "ulovlig" mange pedaler sammen uten en eneste antydning til støy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferskt pedalbrett. Glemte å bestille en skikkelig kabel for å ha mellom gaten og chorus pedalen så har en midlertidig en der. Når jeg tenker meg om.. Så burde jeg kanskje kjøre Chorus og gate i FX loop?

Hadde planer om å kjøpe en god del effekter, men siden jeg skal anskaffe en Axe FX Ultra neste år så lar jeg det være.

img0351vq.jpg

Jeg kjøpte også en skummelt billig (rundt 300kr) VisualSound strømforsyning for litt siden med daisychain for opp til 8 pedaler. Jeg var litt skeptisk på om denne ville lage støy siden den var så billig og plugges bare rett i veggen uten videre, men den har absolutt NULL støy på pedalene mine. VisualSound kan virkelig det å lage støyfrie ting.

img0352jz.jpg

Endret av Teppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den for å få vekk susinga av CS-3'en med de innstillingene jeg bruker på den, og Wah'en. Til metall ja, funker som bare det uten at jeg hører noe tonetap iallefall, og påvirker ikke sustain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt oppdatert litt fra forrige gang, ja jeg vet kjipe patch kabler, men jeg valgte å kjøpe DT'en først, de for vente :)

12082010182.jpg

Ohh, hvordan er Dual Fuzz'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, hvordan er Dual Fuzz'n?

Jeg liker den veldig godt, masse forskjellige gøye fuzz toner. Innrømmer jeg lener meg mest til Musket delen, men det betyr ikke at fix'd delen ikke er like tøff, musket delen er bare litt mindre skremmende å tweeke, men har funnet masse moro på fix'd delen også som f.eks toner som ligner på fuzz der batteriet er ved å gå tomt (uten tap av volum da siden den går på strøm) :)

Endret av Improbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er "pedalbrette" mitt. (ble litt dårlig kvalitet på bilde...)

Øverst:Boss Me-2

Nederst: Dunlop Dimebag wah, Boss MT-2 og Monster Effect Mastortion :)

710687.jpeg

Vurderer å selge Wahen og MT-2, PM viss intresert

Endret av Trazzer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.