kongssund_ 73 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 (endret) Bruker en zw overdrive med lett boost forran ampen, og er jeg riktig frekk så vrir jeg litt på reverben Endret August 1, 2010 av darkz Lenke til innlegg Del på andre sider
FredrikL 0 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 (endret) Rekkefølge etter signalkjede: -Crybaby -TU-2 -BD-2 -TS-9 -Fuzz Factory-klone -TR-2 Random innstillinger ettersom jeg bare leker meg. Noen forslag til bedre rekkefølge? Hvor liker fuzzen seg generelt best? Endret August 4, 2010 av FredrikL Lenke til innlegg Del på andre sider
Blix 2 334 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Rekkefølge etter signalkjede:-Crybaby-TU-2-BD-2-TS-9-Fuzz Factory-klone-TR-2Random innstillinger ettersom jeg bare leker meg.Noen forslag til bedre rekkefølge? Hvor liker fuzzen seg generelt best?Veldig mange fuzzer liker seg best aller først i kjeden, så prøv det. Lenke til innlegg Del på andre sider
Boffen 5 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Da var Konnis' sin Interstellar Overdriver min: Lenke til innlegg Del på andre sider
Konnis 4 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Tja, mangel på brett for øyeblikket men: Lenke til innlegg Del på andre sider
død 1 222 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Så du har solgt det? Lenke til innlegg Del på andre sider
Konnis 4 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 tror euphor henter det i dag en gang Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 528 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Japp! Jeg hentet det. Og jeg får akkurat plass til pedalene mine. Riktignok en sitteplass til overs for en hær tinnsoldater, men det får fylles senere. Som fersking innen pedalbrett har jeg et spørsmål angående batteri. Jeg vil bruke strømforsyning, og trodde at batteri ikke var nødvendig. Etter litt lesing om de pedalene jeg har ser jeg at det står "always equip battery" og slike ting. Hvorfor? Og er det egentlig helt nødvendig? Lenke til innlegg Del på andre sider
isj 39 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Nei, ikke ha batteri i. Når du ikke bruker strømforsyning vil batteriet tappes og du kaster det før det skjer, men bruker du strømforsyning merker du ikke at batterisyren begynner å sige ut av batteriet og kan gjøre stor skade. Yessir, jeg har sett det med egne øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 528 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ja, det virker fornuftig. Har tatt ut alle batteriene, og vil selvfølgelig unngå å sette de inn igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider
KristianF 599 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Om du har batteri i pedalene, er det det som gir strøm til pedalene sålenge det er kabel kobla i inputen, uavhengig av om du har strømforsyning eller ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider
Konnis 4 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 De fleste pedaler er slik at batteriet kobles ut når det står et strømadapter i strømpluggen til pedalen. Dersom det er noen pedaler du pleier å fjerne og bruke alene en gang iblant (grab and go-pedaler), kan det være kjekt å la det stå et batteri i de. Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 528 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Just. Nå har jeg fått brakt på rene hvor mye volt hver av pedalene jeg har kan fores med. No more 9V. Wee! Lenke til innlegg Del på andre sider
isj 39 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 (endret) Nei, ikke la batteri stå i selv om strømforsyningen kobler dem ut og de er grab-and-go og hva annet man måtte ha på brettet.Den gangen man tar en pedal av brettet setter man batteri inn i den. Endret August 10, 2010 av Ivar Johnsen Lenke til innlegg Del på andre sider
Konnis 4 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Mener du at batteriet vil bli ødelagt selv om det er koblet en strømforsyning til pedalen? Og tar det ikke gjerne en del år før syren begynner å piple ut? Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå