Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Pedaltrain-brettene og Voodoo Lab sine strømforsyninger passer sammen (lurer på om det bare er de nyere brettene som har mounting brackets til strømforsyning)

Detta er riktig. ModTone sin strømforsyning passer også(og denne er noe billigere, men ca tilsvarende spec)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeh, er ikke verre enn at jeg er litt "redd" for den tongue.gif

Har skjedd mer enn en at en eller annen fyllik har klart å søle øl over pedalbrettet mitt. Sist gang var det faktisk vokalisten vår dry.gif

Neh. Den type pedaler er såpass enkle i konstruksjonen at til og med jeg nesten kunne klart å reparere den hvis noe skjedde! :D Æ'kke no' gøy med gode pedaler hvis man ikke kan bruke dem andre steder enn hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i brakettene for strømforsyningen som følger med, samt med hullet for 230V kabelen i forsiden av brettet.

Tja, det passer under mitt Pedaltrain, riktignok gammel modell. Var ikke med noen braketter da jeg kjøpte det, så det er festet med strips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh. Den type pedaler er såpass enkle i konstruksjonen at til og med jeg nesten kunne klart å reparere den hvis noe skjedde! :D Æ'kke no' gøy med gode pedaler hvis man ikke kan bruke dem andre steder enn hjemme!

Nei, det er jo sant happy.gif I verste fall får jeg investere i reissuen, som backup tongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mitt brett :)

Slik har jeg koblet dem: RMC Wizard>Poly tuner>T rex Comp>Gollmer the blues>Gollmer Fat Dist>Pete Cornish P-2>Line 6 MM-4>Boss ps-3>Gollmer 60`s Trem>Retro Sonic Analog delay.

Meget fornøy med dette oppsettet :D

post-1174-063598900 1279780081_thumb.jpg

Endret av svenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt brett :)

Slik har jeg koblet dem: RMC Wizard>Poly tuner>T rex Comp>Gollmer the blues>Gollmer Fat Dist>Pete Cornish P-2>Line 6 MM-4>Boss ps-3>Gollmer 60`s Trem>Retro Sonic Analog delay.

Meget fornøy med dette oppsettet :D

Fett brett, hva har skjedd med PS-3'en ? :) (jeg har en på vei i posten og gleder meg til å eksperimentere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.