Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

hehe, jeg turte nesten ikke å spør hvordan du fraktet det med deg :P, men mullah'en tok seg av det, vanvittig morsomt innlegg! heheh :lol:

Mitt "brett" er på forrige side, jeg kommer til å poste nytt oppdatert bilde da jeg endelig har fått bedre patche kabler og hjemme mekka brett.

Og merker CAE wah GASen vokser og vokser, proguitarshop og visakortet mitt stirrer på meg merker jeg.

Hehehe..I know the feeling...

Blir spennende å se om jeg får plass til Polyswitchene og RoomMate2...Det skal nok gå på et vis ;)

Flott brett...Hadde steike lyst på en Spring Chicken...Fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg turte nesten ikke å spør hvordan du fraktet det med deg :P, men mullah'en tok seg av det, vanvittig morsomt innlegg! heheh :lol:

Mitt "brett" er på forrige side, jeg kommer til å poste nytt oppdatert bilde da jeg endelig har fått bedre patche kabler og hjemme mekka brett.

Og merker CAE wah GASen vokser og vokser, proguitarshop og visakortet mitt stirrer på meg merker jeg.

hvis du kjøper den wahen så bør du kjøpe den fra USA... på godlyd koster den 3100 kr og i US koster den 179$ (ca 1100), så det er litt å spare kan du si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kjøper den wahen så bør du kjøpe den fra USA... på godlyd koster den 3100 kr og i US koster den 179$ (ca 1100), så det er litt å spare kan du si :D

ja merket dette når jeg først startet å kjøpe dem, 4700 ca på godlyd for superdelay, mens jeg betalte ca 3500 inkl moms direkte fra Empress. Så bestilling fra uniten/canada all the way :)

@ Magnus Er fornøyd med "kyllingen", men jeg er ikke noe særlig reverb kar og merker jeg tyr til chorus mer. Så tenker kanskje å selge den, for se.

Når jeg tenker meg om så står det faktisk i mellm CAE wah og Parachute wah som jeg helst vil ha, men vet ikke om det kan rettferdigjøre seg å betale 380 dollar for en wah, men fy faen den lyder kult. http://www.chicagoiron.com/parachute.html

Endret av Improbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow :o sexy veldig sexy, har du vært på venteliste for alle samtidig eller ?

Nei, har kun vært på venteliste for P-1. Den venta jeg på ca 2 år.

Venter også på en Pete Cornish super stereo chorus, den er det 12 til 15 måneders leveringstid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har kun vært på venteliste for P-1. Den venta jeg på ca 2 år.

Venter også på en Pete Cornish super stereo chorus, den er det 12 til 15 måneders leveringstid på.

kult, tommel opp for et flott pedalbrett, hadde elsket noen samples :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatert brett 20.06.2010

pedalbrett_21.06.2010_600.jpg

pedalbrett_21.06.2010_600_mork.jpg

Oppdatert pedalbrettet nok en gang.

Bytta ut Small Stone nano med en reissue Small Stone. (klarte å ødelegge nanoen på mystisk vis)

Bytta ut Son Of Hyde med en egenmodda Monte Allums MT-2.

Pressa inn en EHX Soul Preacher kompressor.

satt inn skikkelige leds på alle pedalene bortsett fra DD-7 og PB-1.

Alle har nå blå leds bortsett fra Big Muffen som har grønn led, for ekstra stoner-lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedalbrettet i årets utgave:

IMG_0046.jpg

Boss TU-2, Keeley 4-knob compressor, Ibanez Ts9, Analogman ARDX20 delay, Klon Centaur, Voodoo Lab Sparkle Drive, Durham Sexdrive. Har også en Fulltone Clyde wah, men den må finne seg i å stå på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tom for patch kabel, så jeg har ikke fått kobla til den siste pedalen tongue.gif

Vurderer å legge til min Ibanez CS9 (original), men vet ikke helt om jeg tar sjansen på å ta den med ut på gig biggrin.gif

Hvorfor tør du ikke det?

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hopet seg opp med pedaler hos meg, jeg har stort sett aldri brukt noen, men nå er det nesten like greit å sette de på et brett. Det eneste problemet jeg har er å finne en strømforsyning som duger. Har aldri vært særlig interessert i slikt, har ikke lest voldsomt mye om alternativene. Er det slik at man kan gjemme alle på de fleste brettene? Ser at Audun har stripsa fast sin under. Er det noen brett som har tildelt plass til strøm, og er det i såfall bare noen få som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.