Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

masse!!

neida, det er en bloodsplatter finish som er laget av Marius Skaatan i Fiction Fact. Kompressor og wah som har denne finishen nå, har en pedal til med samme finish med den fikk ikke plass på brettet denne gang :)

Beklager forresten dårlig bilde! Iphone og dårlig lys er ikke det beste utgangspunktet for foto!

Endret av LesMarshall92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå gleder jeg meg syyykt til å få siste finish på pedalbrettet...

Pedaltrain Pro

2x Voodoo-Lab Pedal Power 2+

T-Rex Polyswitch AB

Cae Wah

Peterson Strobostomp2

Keeley 4knob Compressor

Voodoo Lab Microvibe

Xotic EP-Booster

Voodoo Lab Sparkledrive

Maxon Od9

Maxon Sd9

M.I Audio Crunch Box

Xotic Rc Booster

M.I Audio Pollyanna

Ibanez Fl9

Maxon Sc9 Pro

DLS Rotosim

CAJ Twin Tremolo

Hilton Volumepedal

T-Rex RoomMate 2

Maxon Ad999

T-Rex Polyswitch AB

...Da har både el-gitar og kassegitar muligheten til mye moro fra samme brett!!!

...Håper det er nok plass...

Endret av Magnustveiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flotte pedaler der Magnus :) håper du poster et bilde av monsteret når det hele er koblet opp. Hva synes du om CAE wah'en ? vurderer slik en selv.OT: Venter på Earthquaker Devices Disaster Transport Delay i første omgang, og gleder meg til å hooke den opp sammen med superdelayen.(takket være tilbakebetaling av skatt hehe)

Endret av Improbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flotte pedaler der Magnus :) håper du poster et bilde av monsteret når det hele er koblet opp. Hva synes du om CAE wah'en ? vurderer slik en selv.OT: Venter på Earthquaker Devices Disaster Transport Delay i første omgang, og gleder meg til å hooke den opp sammen med superdelayen.(takket være tilbakebetaling av skatt hehe)

Takker så meget:-)

CAE wahen er FANTASTISK!!!

Har ikke fått min egen i hus enda, men det er ikke lenge før:-)

Skal poste noen bilder og gjøre litt demo tenker jeg:-)

Har du bilde av brettet ditt her?

Kunne tenkt meg å se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus, hvordan i huleste får du med deg alle de pedalene når du skal ut av huset? Bruker du en caddie som veksler mellom å trille golfbagen din og bære pedalene dine..? :lol:

Synes forresten det er litt tynt på fuzz-fronten hos deg, men du skal egentlig bare være glad for at du ikke er en fuzz addict... Selv er jeg i ferd med å gjennomføre et titrinns behandlingsprogram for å kurere avhengighet, og hver morgen står jeg foran speilet og sier "Du trenger ikke flere fuzz-pedaler, nei, du trenger ikke flere fuzz-pedaler". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus, hvordan i huleste får du med deg alle de pedalene når du skal ut av huset? Bruker du en caddie som veksler mellom å trille golfbagen din og bære pedalene dine..? :lol:

Synes forresten det er litt tynt på fuzz-fronten hos deg, men du skal egentlig bare være glad for at du ikke er en fuzz addict... Selv er jeg i ferd med å gjennomføre et titrinns behandlingsprogram for å kurere avhengighet, og hver morgen står jeg foran speilet og sier "Du trenger ikke flere fuzz-pedaler, nei, du trenger ikke flere fuzz-pedaler". :P

det KAN forklare nicket ditt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus, hvordan i huleste får du med deg alle de pedalene når du skal ut av huset? Bruker du en caddie som veksler mellom å trille golfbagen din og bære pedalene dine..? :lol:

Synes forresten det er litt tynt på fuzz-fronten hos deg, men du skal egentlig bare være glad for at du ikke er en fuzz addict... Selv er jeg i ferd med å gjennomføre et titrinns behandlingsprogram for å kurere avhengighet, og hver morgen står jeg foran speilet og sier "Du trenger ikke flere fuzz-pedaler, nei, du trenger ikke flere fuzz-pedaler". :P

:lol::lol::lol:

FØNNY!!!

Vel...Det er tungt å bære,men som en skikkelig landses gutt fixer jeg det...

Golf derimot...Det er en stygg sykdom for snobber!

Lykke til med Fuzz Zyken;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg turte nesten ikke å spør hvordan du fraktet det med deg :P, men mullah'en tok seg av det, vanvittig morsomt innlegg! heheh :lol:

Mitt "brett" er på forrige side, jeg kommer til å poste nytt oppdatert bilde da jeg endelig har fått bedre patche kabler og hjemme mekka brett.

Og merker CAE wah GASen vokser og vokser, proguitarshop og visakortet mitt stirrer på meg merker jeg.

Endret av Improbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.