Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Endelig bandøving igjen i går, så jeg benyttet anledningen til å ta et par råtne iPhone-shots :P

Brettet mitt kommer til å forbli slik en goood stund nå, med unntak av at jeg venter på en Visual Sound Route 808 :)

610154.jpeg

Siden footswitchen til ampen er så usaklig stor og klumpete, flytta jeg over innmaten i en mindre boks. Ble knall :D

610159.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bandøving igjen i går, så jeg benyttet anledningen til å ta et par råtne iPhone-shots :P

Brettet mitt kommer til å forbli slik en goood stund nå, med unntak av at jeg venter på en Visual Sound Route 808 :)

610154.jpeg

Siden footswitchen til ampen er så usaklig stor og klumpete, flytta jeg over innmaten i en mindre boks. Ble knall :D

610159.jpeg

Kool! Bare å plassere strømforsyning under brettet, så har du masser av plass! Jeg ville muligens plassert tuner før wah?

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kool! Bare å plassere strømforsyning under brettet, så har du masser av plass! Jeg ville muligens plassert tuner før wah?

Jepp, det var planen. Fikk sms om at Route'n har ankommet postkontoret nå, knall!

Tuneren ER før wah, hvis du ser litt nøye etter så går gitarkabelen inn i tuneren... :)

Mange wah'er som klikker mentalt om de ikke er først. Jeg har også tunern etter wah.

Hehe, her er det tuneren som klikker mentalt hvis den ikke er først :D

Mekka forøvrig en ganske smooth løsning til kablene til pedalene som er i loopen. To stk. GeorgeL som jeg tredde krympeslange på, så de oppfører seg som én kabel. Litt mindre styr med rigging :) Jeg er langt ifra noen handyman, så jeg er ganske stolt av meg selv nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekka forøvrig en ganske smooth løsning til kablene til pedalene som er i loopen. To stk. GeorgeL som jeg tredde krympeslange på, så de oppfører seg som én kabel. Litt mindre styr med rigging :) Jeg er langt ifra noen handyman, så jeg er ganske stolt av meg selv nå :lol:

Hørtes smart ut, må sette noen av mine i loopen nå som jeg har fått meg skikkelig amp :)

Hvor kjøpte du krympestrømpe? jeg har bare sånne ferdigkutta lengder fra clas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var planen. Fikk sms om at Route'n har ankommet postkontoret nå, knall!

Tuneren ER før wah, hvis du ser litt nøye etter så går gitarkabelen inn i tuneren... :)

Den er ikke før wah før den står før wah på brettet! :lol: Nice...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsene på pedalene er jo helt på jordet, så ikke stol for mye på dette

Ja en viss klype salt må medbringes, ikke helt i skala en del av pedalene der, men en pekepinn gir det.

En Pedaltrain 2 er 24"/61cm bred og en Bosspedal er 2 7/8"/7.3cm, så det lureste er å finne frem gråpapir, linjal og blyant, og lage en skisse.

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.