Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

har såvidt begynt å planlegge en tonetrunk.

brettp.jpg

har bygd fem av de selv: gul fuzz face, uglyface i wah-skall, en liten big muff pi, en tremolo med 5 knotter (minst 2 for mye. skal fylle denne boksen med en delay i stedet), og en fuzz som også har fem knotter.

DS-1 og CS-3 er moddet. FZ-2, CH-1 og DD-5 er standard.

ellers er det en Guyatone phaser, Crybaby 535, og ledig plass til en polytune og en tap-tempo til delayen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har vel rett, det er ikke riktig ille.

Men, jeg har ikke så mange pedaler som deg, så det skulle vel bare mangle :)

Legger du på en tuner (som egentlig ikke er en pedal...), så er du der.... Bruker egentlig ikke tremoloen, men jeg har plass... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du på en tuner (som egentlig ikke er en pedal...), så er du der.... Bruker egentlig ikke tremoloen, men jeg har plass... :lol:

Jeg bruker nesten ikke wah wahen min selv, så den ryker nok av brettet til fordel for chorus og vibe etter hvert :)

Er jo ikke verre enn å sette den på gulvet de gangene jeg trenger den uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Begynner å bli ganske fornøyd med brettet, men effektbrettet er vel noe som er i "constant motion" hos meg.

Brettet er et hjemmelaget brett av litex våtromsplater som sitter i en rufo flight. Kasse til kabler, capo, strenger osv på venstre side.

Foran amp: korg pitchblack-plush pure gain-Paul C TIM.

sløyfa sitter: voodoolab tremolo-TC nova delay-BBE boosta grande-digitech jamman looper.

fotkontroller til rivera M100 er de to svære kladdene.

605189.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt pedalbrett foreløpig:

Korg Pitch Black

Keeley Compressor

Mad Professor Fire Red Fuzz

Frantone Brooklyne

Ibanez Tubescreamer ts9

EHX Big Muff

Keeley Kantana

Kommer ganrantert til å ta vekk en av fuzzene, tester bare hvilken av dem jeg liker best.

Så ser dere sikkert at det mangler strøm og kabler til noen av pedalene, ny strømforsyning og mer kabler kommer etterhvert.

Kommer også til å komme en BYOC Chorus og gjerne en nova delay :P

post-5559-12683245567_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.